۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۷۷۴۸۲
استاندار خوزستان:

مردم نقش بی‌بدیلی در استمرار نظام اسلامی دارند

استاندار خوزستان با اشاره به این که جمهوریت بیانگر نقش بی‌بدیل مردم در استمرار نظام و پیروزی انقلاب است و زمانی که وحدت مردم شکل گرفت انقلاب به پیروزی رسید، گفت: دهه فجر به تعبیر رهبر انقلاب فصل رهایی ملت ایران از زیر بار ظلم و استعمار و زمان شروع آقایی ملت ایران بر سرنوشت خود است.
استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در آئین دیدار مدیران ادارات دولتی و سازمان های خوزستان، با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان که ظهر امروز در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی رخداد عظیم است که سبب تغییر تحول نظام فکری کشور و دنیای اسلام شد.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که انقلاب ما انفجار نور بود، اظهار داشت: این انفجار نور، مایه خیر و برکت و شادمانی است و از بالاترین تعبیرها در قرآن کریم به شمار می آید؛ تلاش برای حفظ و صیانت اسلام و تامین خواسته و جلب رضایت بیشتر مردم در استمرار انفجار نور و پیروزی انقلاب اسلامی است.

استاندار خوزستان با بیان این که زمانی که امام راحل درخصوص انقلاب و نحوه نام گذاری بحث بود می فرمودند که «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد شود» که این بیانگر اهتمام ویژه امام(ره) به مردم و اعتقاد ایشان به جمهوریت مردم است؛ این جمله حکیمانه دوراندیشی توأم با نگاه مثبت امام خمینی(ره) را نشان می‌داد که پیروزی انقلاب و نظام را پیش بینی می کرد.

شریعتی با اشاره به این که واژه اسلامی بیانگر محتوای حکومت انقلاب اسلامی که برپایه دین مبین اسلام است، گفت: امام خمینی(ره) بر محتوای حکومت تاکید داشتند و محتوای حکومت بر اساس دین عامه مردم در این کشور بود؛ تلاش های که در جهت تغییر صورت گرفت که نتیجه بخش نبود.

این مقام مسؤول با اشاره به این که جمهوریت بیانگر نقش بی‌بدیل مردم در استمرار نظام و پیروزی انقلاب است و زمانی که وحدت مردم شکل گرفت انقلاب به پیروزی رسید، بیان داشت: دهه فجر به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل رهایی ملت ایران از زیر بار ظلم و استعمار و زمان شروع آقایی ملت ایران بر سرنوشت خود است.

وی با تاکید بر استمرار انقلاب و اهتمام در حفظ آرمان‌های آن و اینکه زمانی که در جامعه کاستی‌هایی وجود دارد باید بدون وارد کردن خدشه به اصل نظام آنها را برطرف کرد، اظهار داشت: چندین پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی در دهه فجر در استان افتتاح خواهند شد و در سال اقتصاد مقاومتی تلاش در جهت اهتمام به اوامر رهبرمعظم انقلاب هستیم.

استاندار خوزستان با اشاره به این که اقتصاد کشور از تک محصولی و وارد کننده به اقتصاد مبتنی بر فروش محصولات غیر نفتی و صادر کننده در حال تبدیل شدن است، گفت: حرکت به سمت تقویت بخش صادرات غیر نفتی در واقع حرکت به سمت استقلال و گام برداشتن در جهت اقتصاد مقاومتی است./202/9453/ب1

ارسال نظرات