۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۷۷۵۴۵
امام جمعه قزوین:

کسانی انقلابی محسوب می‌شوند که ریشه‌های انقلاب را به خوبی بشناسند

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: کسانی انقلابی محسوب می‌شوند که ریشه‌های انقلاب را به خوبی شناخته و با آن هماهنگ ‌شوند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: دهه فجر یادآور همبستگی، وحدت و همه زیبایی‌ها و عظمت‌ها است و باید تلاش کنیم تا هر سال که می‌گذرد عمق محبت‌ها و دوستی‌ها در جامعه بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تأکید بر این‌که باید ریشه‌های انقلاب را به خوبی بشناسیم و با آن هماهنگ شویم، ابراز کرد: کسانی انقلابی محسوب می‌شوند که ریشه‌های انقلاب را به خوبی شناخته و با آن هماهنگ ‌شوند.

وی افزود: اینکه ما از مستضعفان حمایت و در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کنیم، پیروی از ریشه‌های انقلاب اسلامی است و نمی‌توانیم نسبت به سرنوشت مستضعفان بی تفاوت باشیم.

فریدون همتی، استاندار قزوین هم در این مراسم بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ما اراده‌ای از خود نداشتند اما پس از انقلاب اسلامی به بالاترین سطح از توان و استقلال رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با وحدت، همدلی و اراده الهی و با سلاح ایمان به مقابله با ظلم و ستم پرداختند و خداوند با پیروزی انقلاب، کشور را در مسیر آزادی قرار داد.

در پایان حجت ‌الاسلام ‌علی قابل، امام‌ جمعه موقت استان، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، سردار محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان، امیر پیری، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین سخنرانی کردند./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین

 

ارسال نظرات