۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۷۷۵۸۵
امام جمعه مشهد اردهال كاشان:

جشن هاي پيروزي انقلاب تجديد پيمان با امام و شهدا است

امام جمعه مشهد اردهال كاشان با بيان اينکه جشن هاي پيروزي انقلاب به معناي تجديد عهد و پيمان با شهدا و امام شهدا است، گفت: ما تا شهادت با شهدا هستيم.
حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي بعدازظهر امروز در جشن پيروزي انقلاب اسلامي در مجتمع گردشگري خورشيد اردهال کاشان، با تبريک ايام الله دهه فجر، گفت: ائمه اطهار(ع) فرمودند اگر عِلم در ستاره ثريا باشد، مردمي از ايران به آن خواهند رسيد.

وي افزد: براي ملت ايران مفتضح و سخت بود که با اين همه ذخائر، استعداد و فرهيختگي علمي، زير سيطره استکبار جهاني و کشورهاي غربي باشد.

حجت الاسلام سليماني اردهالي با بيان اينکه امام راحل از افتخارات و توليدات و فرزند حوزه علميه قم بود، گفت: وجود شخصيتي مانند امام در تاريخ بي نظير و يا کم نظير است.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به فقاهت، وجاهت، علميت، ايثار، تقوا و دلدادگي امام خميني(ره)، گفت: امام و امت امام همراه شدند و مانند طوفاني وعده الهي را محقق کردند.

استاد درس خارج حوزه علميه قم با بيان اينکه همه دنيا به دنبال خاموش کردن فرياد ملت و امام ملت ايران بودند اما موفق نشدند، افزود: دشمن هرچه بيشتر تلاش کرد، مفتضح تر و شکست خورده‌تر شد.

وي با يادآوري اينکه در زمان پيامبر اسلام(ص) دشمن به دنبال آن بود تا با رحلت ايشان، دين اسلام را از بين ببرد، اما وجود اميرمؤمنان(ع) آنها را نا اميد کرد، گفت: بعد از رحلت امام راحل نيز وجود رهبر معظم انقلاب تمام نقشه هاي دشمن و آرزوهاي شياطين را بر باد داد.

حجت الاسلام سليماني اردهالي با تأکيد بر اينکه انقلاب اسلامي ايران طليعه نور بود، بیان کرد: در بين چنگالهاي تيز گرگهاي قرن بيستم، شخصيت بزرگي به نام امام خميني ظهور کرد و ظلمت را کنار زد.

مدير مدرس صاحب الزمان(عج) با اشاره به اينکه آنچه در دوران بعد از پيامبر اسلام(ص) رقم خورد، در دوران بعد از رحلت امام خميني(ع) تکرار نشد، گفت: بعد از نشستن امام علي(ع) بر کرسي خلافت، نابخردان و حسودان و ظالمان اين حق مسلم را از ايشان گرفتند و حاکميت ديني را منحرف کردند، اما ملت ايران با بصيرت و هوشياري و شجاعت و ايثار خود حکومت اسلامي را حفظ کردند.

حجت الاسلام سليماني اردهالي در ادامه با بيان اينکه جشنهاي پيروزي انقلاب به معناي تجديد عهد و تجديد پيمان با شهدا و امام شهدا است، ابراز کرد: ما تا شهادت با شهدا هستيم./202/1307/ب1

ارسال نظرات