۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۷۷۵۸۶
استاد حوزه علمیه:

انقلاب اسلامی ریل گذار برپایی حکومت جهانی امام زمان است

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی ریل گذار و مقدمه ساز حکومت جهانی امام زمان(عج) است، گفت: انقلاب اسلامی در جهت و مسیر حرکت های پیامبران الهی برای تحقق یک حکومت الهی و مقابله با جبهه شیطانی بود.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام علی جعفری روشن، استاد حوزه علمیه امروز در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر در جمع مربیان عقیدتی بسیج بابل با اشاره به سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل به میهن اسلامی پس از 15 سال تبعید، گفت: 12 بهمن سالروز دهه ماندگار و تاریخی در تاریخ ایران اسلامی است که با بازگشت شکوهمندانه امام راحل به میهن اسلامی، نظام پهلوی را به زباله دان تاریخ انداخت.

وی ادامه داد: رهبری خردمندانه امام راحل موجب شد که پایه های استکبار فرو بریزد و مستضعفان بر سرنوشت خود در ایران اسلامی حاکم شوند.

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه بابل با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی برای ریل گذاری در جهت مقدمات برپایی حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج)، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ جهانی را تغییر داد و به عنوان یک پدیده ای بی نظیر در سطح جهانی شناخته شد.

وی افزود: ولایت فقیه عامل و آغازگر انقلاب اسلامی بود و این عامل همچنان با هدایت های خردمندانه رهبر معظم انقلاب همه تهدیدها و توطئه ها یکی پس از دیگری نقش بر آب می شود.

حجت الاسلام جعفری روشن توقف در مسیر کنونی انقلاب را موجب نابودی دستاوردهای آن بیان کرد و اظهار داشت: در نظام اسلامی پویایی و حرکت به سمت فلسفه ظهور و مقدمه سازی جهان برای پذیرش حکومت مهدوی یک اصل بنیانی و اساسی است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در جهت و مسیر حرکتهای پیامبران الهی برای تحقق یک حکومت الهی و مقابله با جبهه شیطانی بود.

استاد حوزه علمیه به بخشی از توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جبهه حق و باطل در طول تاریخ بشر همواره در تقابل بودند و از این رو تفکر مبارزه با جبهه کفر در نظام اسلامی بر این اساس توجیه می شود.

وی بصیرت مردم را عامل نگه دارنده انقلاب و تبعیت کامل از ولایت فقیه بیان کرد و اظهار داشت: با همه ریزش ها و زاویه گرفتن برخی از بزرگان در طول مسیر انقلاب اسلامی، ملت ما همچنان استوار و محکم تا پای جان در مسیر انقلاب حاضر و آماده هستند.

حجت الاسلام جعفری روشن پاسداری از انقلاب را وظیفه همه آحاد ملت به ویژه بسیجیان عنوان و تصریح کرد: شکر نعمت انقلاب اسلامی گام برداشتن در مسیر دفاع از انقلاب و استقامت در این مسیر است./202/1313/ب1

ارسال نظرات