۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۴۷۷۸۸۱
استاد حوزه و دانشگاه:

نگاه مظلومان جهان به سوی انقلاب اسلامی ایران است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران از آرمان جهانی برخوردار است، گفت: استقلال، آزادی و جمهوریت، آرمان جهان انقلاب اسلامی است؛ در سراسر نقاط جهان که مظلومی وجود دارد نگاه او به سوی جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که دهه مبارک فجر یادآور خاطرات خوش پیروزی امام خمینی(ره) و امت در دل ها است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بیانگر این نکته است که با تکیه بر اسلام اصیل بن بست های نظام ستم‌شاهی که سال ها بر چنگ زده بود می توان شکست.

وی با بیان این که در دهه فجر مردم یاد امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حرکت توفنده مردم و اتحاد و همدلی خواهند بود، ادامه داد: دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران نشانگر پیروزی ایمان بر همه حیله ها و ترفندها پیروز شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی براین که در دهه فجر خورشید اسلام درخشید و نور بازگشت به معنویت در دل ها مرتبه ای دیگر روشن شد، ابراز داشت: مردم با تکیه بر این خاطرات و پشتوانه های فکری و معنوی ذخیره ای برای حرکت های آینده داشته باشند و به عبارتی هرگاه که احساس نا امیدی و یأس به آنها دست داد با نگاهی به این خاطره ها، به راه خود ادامه دهند.

حجت الاسلام سعدی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و حرکت به سمت آرمان های نظام، گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آرمان مردم در انقلاب اسلامی ایران است که به بسیاری از این موارد دست یافتیم اما باید آنها را تعمیق بخشید.

وی با اشاره به این که در استقلال هدف این است که هیچ قدرت خارجی در کارها تأثیر نگذارد، بیان داشت: مقصود از آزادی بیان عقیده و نظر است و در پایان جمهوری اسلامی به این معنا است که با گرایش به دین حکومتی تشکیل شود و در آن نظر مردم محترم شمرده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که در انقلاب اسلامی به سه دستاورد دست پیدا کردیم، ادامه داد: مردم در انتخابات های گوناگون رأی می دهند و نظر آنها اعلام می شود. هیچ کشور خارجی نمی تواند ادعا کند تأثیر گذار بر سیاست های جمهوری اسلامی ایران است و بالعکس دنبال کنندگان نفوذ خارجی از سوی مردم تقبیح خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران از آرمان جهانی برخوردار است، افزود: استقلال، آزادی و جمهوریت، آرمان جهان انقلاب اسلامی است؛ در سراسر نقاط جهان که مظلومی وجود دارد نگاه او به سوی جمهوری اسلامی ایران است. آرمان های انقلاب به همه جهان این نورانیت صادر شده است.

حجت الاسلام سعدی با بیان این که متحدان آمریکا و دشمنان ایران به حقانیت راه و کلام انقلاب پی برده اند و اختلاف میان آنها افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: به زودی امپراتوری بزرگ غرب همچون امپراتوری شرق شکسته خواهد شد که نوید روزهای خوب انقلاب و آرمان های انقلاب است؛ امیدواریم دهه های فجر آینده را در کشورهای جهان نظاره گر باشیم.

وی با اشاره به دسیسه برخی ها برای تخریب چهره انقلاب در میان مردم ایران و جهان، بیان داشت: همه این تخریب ها ناشی از دشمن یا دست پرورده های آن است و مردم تفاوت میان نیروهای انقلاب و نفوذی را به خوبی تشخیص می دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که مردم در صحنه های گوناگون هوشیاری خود را حفظ کنند و در مسائل حکومتی انقلابی گری افراد را مد نظر قرار دهند، گفت: هرکجا که مردم صحیح تشخیص دادند سربلند خارج شدند./302/9453/ب1

ارسال نظرات