۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۷۸۱۱۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز:

ملت با پشتیبانی از ولایت فقیه انقلاب را به پیروزی رساندند

حجت الاسلام اشرافی گفت: ویژگی بارز این ملت ولایت مداری است، در سایه همین اعتقاد مردم به ولایت و مراجع تقلید، انقلاب اسلامی ایران نظام باطل شاهنشاهی را برچید و این ملت را از حکومت 2500 ساله شاهنشاهی و رژیم طاغوتی پهلوی رهایی بخشید.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اشراقی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز امروز در جشن انقلاب پایگاه شهیدان لیلابی با بیان اینکه ملت ایران ملتی ولایتمدار و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند، اظهار داشت: این ملت از مردم زمان رسول الله نیز بهتر هستند.

وی با بیان اینکه مردم صدر اسلام با آن که بیانات و فرامین نبی مکرم اسلام (ص) را شنیدند و ایشان را ملاقات و پیام ائمه اطهار (ع) را دریافت کردند برخلاف دستورات آنها عمل کردند، گفت: اما ملت ایران همیشه پشتیبان رهبر انقلاب و ولایت فقیه بوده و خواهند بود.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ویژگی بارز این ملت ولایت مداری است، در سایه همین اعتقاد مردم به ولایت و مراجع تقلید انقلاب اسلامی ایران نظام باطل شاهنشاهی را برچید و این ملت را از حکومت 2500 ساله شاهنشاهی و رژیم طاغوتی  پهلوی رهایی بخشید.

وی با بیان اینکه این انقلاب کشور را از ظلم و استبداد دست نشانده های استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا رهایی بخشید، افزود: مبارزات انقلابی توأمان با مقابله با ظلم و طرحهایی چون کاپیتولاسیون بود، مردم به رهبری امام راحل اجازه نداند، این طرح شوم به نتیجه برسد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر با تأکید بر تداوم راه و مسیر شهدا و امام راحل برای دستیابی به آرمانهای بنیان گذار کبیر انقلاب، تصریح کرد: این آسایش، امنیت، رفاه و اقتدار را مدیون امام خمینی(ره)، رهبری و همچنین شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ایران در طول سالهای پیروزی، ابراز داشت: ایران اسلامی با رهایی از دست طاغوت توانست در عرصه های مختلف به پیشرفتهای بسیاری دست پیدا کند و در عرصه بین المللی به ویژه منطقه نیز دارای قدرت و اقتدار بسیاری باشد.

حجت الاسلام اشراقی با تأکید بر ترویج و تبیین آرمانها و ارزشهای انقلابی در دهه فجر، تصریح کرد: باید دهه فجر را غنیمت بدانیم و از این فرصت برای بیان دستاورده های انقلاب و ترویج آرمانهای امام بهره برد./202/854/ب1

ارسال نظرات