۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۷۸۱۲۴

جدیدترین شماره خط حزب‌الله با عنوان «خدمت فلسفه وجود ما» منتشر شد

شصت‌ و هشتمین شماره‌ هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای در خصوص خدمت به مردم؛ با عنوان «خدمت فلسفه وجود ما» منتشر شد.
شصت‌ و هشتمین شماره‌ هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، شصت‌ و هشتمین شماره‌ هفته‌نامه‌ خبری - تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای در خصوص خدمت به مردم؛ با عنوان «خدمت فلسفه وجود ما» منتشر شد.

رهبر انقلاب:«اکنون پس از شبها و روزهای تلخ نگرانی و کاوش، نوبت آن است که یاد فداکاری باشکوه و مظلومانه‌ی آتش‌نشانان مؤمن و شجاع ملت ایران ثبت و بزرگ داشته شود و مردانی را که حقاً باید قهرمانان کم‌ادّعا و بااخلاص نامیده شوند همگان بشناسند و درس آنان را در خاطر نگه دارند.»۹۵/۱۱/۱۰ این جملات، طلیعه پیام رهبر انقلاب، ده روز پس از حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران، برای آتش‌نشانان فداکار این حادثه است. پیامی که در آن تعبیر «شهدای خدمت» برای آتش‌نشانان از سوی ایشان استفاده شد: «اینها شهیدان راه خدمت دشوار و انجام وظیفه پرخطرند و هرگز فراموش نخواهند شد ان‌شاءا... .» ۹۵/۱۱/۱۰

گزارش هفته‌ این شماره با عنوان «گام دوم برای تحقق یک آرمان» به بررسی جایگاه انقلاب اسلامی در دهه چهارم انقلاب اختصاص یافته‌است.

عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از حضور حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در تظاهرات علیه رژیم پهلوی در مشهد، سال ۱۳۵۷ است.

شصت‌ و هشتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید علی امینی و همه ۱۶ آتش‌نشان مدفون در قطعه ۵۰ بهشت زهرا تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید./998/د102/ق

ارسال نظرات