۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۹۳۵۵

همایش «انقلابی که بود، انقلابی که هست» برگزار شد

همایش «انقلابی که بود، انقلابی که هست» با حضور فعالان بسیج دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش «انقلابی که بود، انقلابی که هست» امروز با حضور تنی چند از فعالان بسیج دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

در ابتدای این همایش محمد مهدی میرزایی‌پور با اشاره به شرایط خاص انقلاب اسلامی، گفت: ما باید از انقلاب تحلیل درستی داشته باشیم که در مواجهه با صحنه‌های پیش رو بدانیم چه وظایفی داریم و در عمل چه انجام دهیم.

وی افزود: زمانی که انقلاب رخ داد همچون روحی بر دنیای بی‌روح جان داد، نباید انقلاب به میانه‌گری کاهش یابد چراکه در این صورت آرمان‌ها و ارزش‌های آن از بین می‌رود.

این فعال سابق دانشجویی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمانی توانست به پیروزی نزدیک شود که یک فرد در روستا متوجه شد این انقلاب اسلامی است و اسلام تا چه میزان برای آنها برکت دارد.

در ادامه علیرضا زاهدی مسؤول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، با اشاره به تفاوت انقلاب‌ها در دنیا، گفت: برخی انقلاب‌ها دنبال رفع تبعیض طبقاتی، آزادی یا موارد دیگر  هستند، اما انقلاب اسلامی ایران در پی تربیت انسان‌ها بود.

وی با بیان اینکه آرمان انقلاب اسلامی احیای کرامت انسان، استقلال، آزادی، عدالت، پیشرفت مادی و معنوی مردم است، عنوان کرد: تربیت انسان کامل با آزادی بیان، آزادی فردی یا رفاه اجتماعی او در تضاد نیست.

زاهدی افزود: امروز آمریکا با آن همه رفاه به علت اینکه افراد جامعه آن تربیت انسانی نشدند دچار نکتب و پستی شده است.

مسؤول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی کشور ایران در منطقه جایگاه خوبی کسب کرد طوری که در کشورهایی نظیر لبنان، بحرین، سوریه، یمن و حتی کشورهای آمریکایی لاتین پرچم ایران در دست مردم آنان دیده می‌شود.

وی بیان داشت: آمریکا در استراتژی امنیتی خود همواره به ایران توجه دارد این نشان از اقتدار کشورمان دارد.

زاهدی گفت: انقلاب سال 57 یک انقلاب سیاسی بود، بنابراین ما باید در ساختار نیز انقلاب دیگر داشته باشیم چراکه انحراف انقلاب سنجش معیارهای آن بر اساس افراد است به ویژه که این افراد مسوولانی غیر انقلابی باشند./202/807/ب1

ارسال نظرات