۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۸۰۰۷۵
فجر انقلاب؛

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ تهدیدات توخالی دشمنان را دادند

حجت الاسلام محمدزاده گفت: مردم شریف آذربایجان هم صدا با ملت بزرگ ایران با حضور حماسی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن پاسخ تهدیدات توخالی دشمنان را دادند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تبریز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه مردم بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن تبریز با امام و شهدا تجدید پیمان کردند، گفت: 22 بهمن امسال نیز باشکوه و با عظمت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران به ویژه مردم آذربایجان بار دیگر حماسه حضور در تظاهرات ضد رژیم ستمشاهی با هدایت و رهبری امام راحل را که منجر به برچیده شدن طومار استبداد و استعمار شد با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن امسال نیز تکرار کردند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه بی شک انقلاب اسلامی ایران ثمره خون ده ها هزار شهید، رنج و آمال جانبازان و آزادگان و مجاهدان فی سبیل الله است، گفت: این خون شهدا است که ضامن بقا و تداوم عزتمندانه این انقلاب است.

وی ادامه داد: امسال در حالی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که به لطف انقلاب اسلامی، ایران کشوری بزرگ، قدرتمند و قابل احترام در سطح منطقه و جهان است به طوری که صلابت مقام معظم رهبری و قدرت برآمده از حمایت و همدلی مردم و دولت خدمتگزار دنیا را وادار به احترام به ایران کرده است.

حجت الاسلام محمدزاده تصریح کرد: مردم شریف آذربایجان همصدا با ملت بزرگ ایران با حضور حماسی در این راهپیمایی عظیم پاسخ تهدیدات توخالی دشمنان آزادی و استقلال ملت ایران که در واقع اذعان به دستاوردهای بزرگ انقلاب است را دادند و بار دیگر دشمن را مأیوس کردند.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه آذربایجان با حضور قاطع خود در این راهپیمایی ثابت کردند با وجود برخی اختلاف سلیقه ها در داخل کشور، از آرمانهای انقلاب و دستاوردهای آن که منبعث از تعالیم متعالی اسلام، امام امت و مقام معظم رهبری است، دست برنخواهدداشت.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: با این حضور حماسی، دشمنان فهمیدند که قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی نه توان نظامی و تجهیزات مدرن و پیشرفته و قدرت بی بدیل نظامی آن، که سیل خروشان امتی است که در تمام بزنگاه‌های حساس تاریخی پشتیبان دولتمردان نظام بوده و هستند.

وی خاطرنشان کرد: همه اجزای نظام ، قوای سه گانه و نیروهای مسلح و مکتبی، آنگاه که پای منافع ملت در میان باشد دست در دست هم و با جان و دل حافظ این گنجینه ارزشمند خواهندبود/854/302/ب2

ارسال نظرات