۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۸۰۱۵۳
فجر انقلاب؛

دشمنان از سرمایه معنوی و ارزشی نظام اسلامی به شدت هراس دارند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان از سرمایه معنوی و ارزشی نظام اسلامی به شدت هراس دارند، گفت: استکبار جهانی برای کسب منافع خود در جهان غوغا می کند و نمی توانند رشد و توسعه ایران اسلامی را تحمل کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  ظهر امروز در اجتماع بزرگ مردم اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، بیان کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22بهمن صلابت انقلاب و اقتدار و پایندگی نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

استکبار جهانی برای کسب منافع خود در جهان غوغا می کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان از سرمایه معنوی و ارزشی نظام اسلامی به شدت هراس دارند، گفت: استکبار جهانی برای کسب منافع خود در جهان غوغا می کند و نمی توانند رشد و توسعه ایران اسلامی را تحمل کنند.

باهنر با تاکید بر اینکه ایران اسلامی باقدرت در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی می کند، اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی به یکی از قدرت های غیرقابل تعرض منطقه و جهان شناخته شده و این مهم با همراهی مردم و درایت دینی و ارزشی ملت به دست آمده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در کشور عزیزمان به جهانیان نشان داد که نظام اسلامی ریشه دار و تنومند است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه پشتیبانی قاطع مردمی و سرمایه ولایت فقیه هر روز ابعاد جدیدی از اقتدار و پویایی خود را سپری می کند و امروز به عنوان قدرتی بزرگ در جهان مطرح است.

باهنر با اشاره به جایگاه ایران اسلامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای خریدهای حداقل‌ به‌دنبال برندهای خارجی هر کالا بودیم اما امروزه با پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، نانو، هوافضا، سلول‌های بنیادی به خوبی  توانسته‌ایم بسیاری از رتبه‌های برتر و حتی تک‌رقمی جهان را به خود اختصاص دهیم و این مهم افتخاری بزرگ محسوب می شود.

ملت ایران اسلامی هیچ زمانی اجازه تجاوز به احدی را نمی‌دهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلامی هیچ زمانی اجازه تجاوز به احدی را نمی‌دهند، تصریح کرد: مردم و مسؤولان نظام اسلامی با قدرت و صلابت و تمام توان خود در مسیر دفاع از استقلال و آزادی و توانمندی‌های ایران اسلامی به‌کار می‌برد و در مقابل بدخواهان ایستادگی می کند.

باهنر با بیان اینکه حضور پرشور مردمی در 22 بهمن امسال پاسخی به یاوه گویی دشمنان بود، افزود: ملت بزرگ، شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که هیچ کشور و قدرتی در امورشان دخالت کرده و یا به آنان زور بگوید و اگر این چنین باشد جوابی دندان شکن به آنان خواهد داد.

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش برای اقتصاد کشور

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش برای اقتصاد کشور دانست و ابراز کرد: امروز باید با الگوی اقتصاد مقاومتی ظرفیت های بالقوه را در حوزه اقتصاد و تولید شناسایی و بارور کرد و در این راستا تمامی بخش ها از خرد و کلان مسؤولان و لایه های مردمی در قبال آن تکلیف دارند

به گزارش رسا، مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهدای اراک آغاز شد و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح از سوی هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 160 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد./842/202/ب1

 

ارسال نظرات