۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۸۰۱۹۷
فجر انقلاب؛

مشکلات و کوتاهی مسؤولان تأثیری بر حمایت مردم از انقلاب اسلامی نخواهد گذاشت

مدیر حوزه علمیه آخوند همدان گفت: مشکلات، محرومیت ها و کوتاهی های برخی از مسؤولان سبب نمی شود تا این مردم همیشه در صحنه از ارزش های خود گذشته و بهایی که برای تشکیل جمهوری اسلامی دادند را فراموش کنند.
حجت الاسلام خزایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام  محمدجواد خزایی، مدیر حوزه علمیه آخوند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور پرشور مردم پاسخی محکم به بدخواهان اسلام و انقلاب بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تحولات منطقه و نقش ایران اسلامی به عنوان یک قدرت معنوی در منطقه ضرورت دارد تا همگی در فضای کشور اتحاد و همدلی را در دستور کار قرار دهیم.

وی اظهار داشت: همان طور که در شکل گیری این انقلاب همه اقشار جامعه با هر عقیده و گرایشی که داشتند سهیم بودند بایستی در استمرار آن نیز همکاری کنند و حضور چشم گیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقطه عطفی در این زمینه بود.

مدیر حوزه علمیه آخوند همدان خاطرنشان کرد: مردم هر ساله با هر گرایش و نظری که دارند، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که دست از آرمان های اسلام و انقلاب نکشیده و هیچ گاه انقلاب و رهبری را تنها نخواهند گذاشت.

وی ابراز داشت: مردم ایران ثابت کرده اند که هر جا که این انقلاب به آن ها نیاز دارد با جان و دل اسقبال کرده اند، چه در راهپیمایی ها، چه در صحنه جنگ با استکبار و چه در دفاع از ارزش ها مثل مدافعان حرم؛ که همه این ها سندی بر این مدعا است.

حجت الاسلام خزایی ادامه داد: اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا نشان می دهد که تازه کار بوده و هنوز این ملت را نشناخته که این امت برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب تا پای جان در رکاب ولایت هستند.

وی در پایان افزود: مشکلات، محرومیت ها و کوتاهی های برخی از مسؤولان سبب نمی شود تا این مردم همیشه در صحنه از ارزش های خود گذشته و بهایی که برای تشکیل جمهوری اسلامی دادند را فراموش کنند./979/202/ب2

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات