۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۸۰۷۷۴
همزمان با ایام فاطمیه؛

یک بانوی فیلیپینی به مذهب تشیع مشرف شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک بانوی فیلیپینی به نام «فلور الیزا کاسپه» دانشجوی رشته پزشکی با حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول دیدار و با گفتن شهادتین، به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.
شیعه شدن یک بانوی فیلیپینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک بانوی فیلیپینی به نام «فلور الیزا کاسپه» دانشجوی رشته پزشکی با حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول دیدار و با گفتن شهادتین، به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

براساس این گزارش، در این دیدار حجت الاسلام قاضی دزفولی با معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) به این بانوی فیلیپینی و بیان اینکه حضرت، دختر پیامبر اسلام، همسر نخستین امام شیعیان و مادر امام حسنین(ع) و از نظر کمالات دینی، عقلی و انسانی کامل‌ترین زن است، ابراز داشت: در قرآن از این بانو به عنوان هدیه ای به پیامبر نام برده شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) انسان کامل و باتوجه به نقش ایشان در زمینه خانواده، تربیت فرزند و مسائل اجتماعی، الگوی همه زنان است، افزود: پیرامون مذهب تشیع زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) مطالعه و زندگی ایشان را به عنوان الگو قرار دهند.

در این دیدار امام جمعه دزفول با آرزوی موفقیت در زندگی برای این زوج جوان، گفت: امیدوارم پیروان خوبی برای حضرت زهرا(س)  و مکتب اهل بیت(ع) باشید و خداوند فرزندان خوب و صالح به شما کرامت بفرمایند.

همچنین خانم «فلور الیزا کاسپه» در دیدار با حجت الاسلام قاضی دزفولی که در دفتر امام جمعه شهرستان انجام شد، ضمن قرائت شهادتین و تشرف به مذهب تشیع، بیان داشت: پیش از این مسیحی و پیرو مذهب کاتولیک را بودم و زمینه ای درباره دین اسلام نداشته ولی دوست دارم که درباره این دین بیشتر بدانم

گفتنی است، در پایان نیز حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول یک جلد کلام الله مجید و تابلویی نفیس نیز به رسم هدیه و یادبود به این جوان هدیه دادند./9453/203/ب1

ارسال نظرات