۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۴۸۴۰۵۸
رییس انجمن یهودیان ضد صهیونیسم آمریکا:

اشغال فلسطین و کشتار مسلمانان خلاف آموزه های دین یهود است

رییس انجمن یهودیان ضد صهیونیسم آمریکا گفت: جهانیان فرق بین یهودیت و صهیونیسم را نمی دانند و فکر می کنند یهودی ها از صهیونیسم حمایت می کنند درحالی که یهودیت صهیونیست را قبول ندارند.
رئیس انجمن یهودیان ضد صهیونیسم آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، دیوید وایس رییس انجمن یهودیان ضد صهیونیسم آمریکا، امروز در کرسی آزاد اندیشی طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه با تأکید بر غاصب بودن رژیم صهیونیستی به تفاوت های دین یهودیت با این رژیم اشاره و اظهارکرد: همه ما موظفیم با وجود تفاوت در دین و کتاب آسمانی خدا را عبادت کنیم چراکه معتقدیم خدا واحد است.

وی با بیان اینکه خداوند در کتاب تورات یهودیان را از کشتن افراد و دزدی نهی کرده است، خاطرنشان کرد: در دین یهودیت به دوستی انسان ها تاکید شده و مسلمانان نیز از این مورد مستثنی نیستند.

رییس انجمن یهودیان ضد صهیونیسم آمریکا افزود: یهودیت یک دین الهی با قدمت سه هزار ساله است که به یگانه بودن خداوند اعتقاد و بر تبعیت از دستورات الهی تأکید دارد این درحالی است که رژیم صهیونستی یک دولت غاصب است که قدمتش به صد و پنجاه سال هم نمی رسد و یک ایدئولوژی پشت این قضیه است که فکر می کنند زمینهایی که در آن ساکن هستند سرزمین‌های متعلق به انهاست.

وی گفت: با وجود اینکه یهودیان در طول تاریخ سختی های زیادی کشیده اند ولی هیچ وقت به این فکر نبوده اند که با هم زندگی کرده و یک کشور به نام یهودیت برپا کنند چراکه این خلاف آیین یهودیت است و در کتب یهودیت به صراحت بیان شده که تشکیل حکومت قبل از آمدن منجی حرام است.

وایس اظهار داشت: فلسطین یک سرزمین خالی و بیابان بود که صهیونیست‌ها آن سرزمین را غصب کردند و متاسفانه به نام یهودیت تمام شد.، براساس مبانی تورات، تسخیر فلسطین از طرف خداوند ممنوع و خلاف فرمایش خداوند است که رژیم صهیونیستی آن سرزمین را اشغال کرده است.

وی تأکید کرد: خدا را شاکریم که مسلمانان به ما که از سرزمین هایمان رانده شده بودیم، پناه دادند بنابراین قابل قبول نیست که یهودیت و صهیونیست را یکسان دانست.

رییس انجمن یهودیان ضد صهیونیسم آمریکا بیان داشت: یهود هرگز فراموش نخواهد کرد که مسلمانان به آنها مسکن دادند تا در ان کشورها ساکن شوند ولی صهیونیسیم همه این مسایل را فراموش کرد و زیر پا گذاشت؛ صهیونیستها می خواهند جهان را طوری اداره کنندکه اسلام و یهودیت کنار هم نباشند و این خلاف ایین یهود است.

وایس ادامه داد: از لحاظ قوانین بین الملل نیز این مساله کامل مشخص است که اسلام و یهودیت باید به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی کنند اما هدف صهیونیسم تفرقه بین انسان ها و  اسلام و یهودیت است.

وی خطاب به طلاب گفت: شماها که قرار است اینده جهان را بسازید باید بدانید حقیقت چیست تا درک درست از مسایل داشته باشید.
 
وایس بیان کرد: جهانیان فرق بین یهودیت و صهیونیسم را نمی دانند و فکر می کنند یهودی ها از صهیونیسم حمایت می کنند درحالیکه یهودیت صهیونیست را قبول ندارند؛ چند روز گذشته که رییس رژیم غاصب صهیونیستی به امریکا آمده بود هزاران نفر از یهودی‌های ساکن امریکا مقابل کاخ سفید بر علیه وی تظاهرات کردند که او یک ظالم است و نماینده یهودی‌ها نیست.

وی گفت: تمام خاخام های دنیا بر اساس تورات مخالف صهیونیست هستند وحتی این مخالفت را به سازمان نیز گوش زد کردند که نباید اسرائیلی وجود داشته باشد که متأسفانه توجهی نشد.

رییس انجمن یهودیان ضد صهیونیسم آمریکا با بیان اینکه ۶۰ هزار خاخام مخالف رژیم صهیونیست وجود دارد، گفت: قلب های ما از رنج های مردم و کودکان فلسطینی درد می کشد و تفاوت دین در این زمینه ملاک نیست.

وایس تصریح کرد: این تفکر که یهود نمی تواند با مسلمان زندگی کند ساخته و پرداخته رژیم صهیونیسم است، صهیونیسم با دزدین دین به یهود ها و با اشغال سرزمین و کشتن کودکانشان به فلسطین ظلم می کنند.

وی گفت: یکی از دلایل تنفر  رژیم صهیونیستی از ایران این است که امام خمینی(ره) ایستاد و این پیام را به دنیا رساند:«من از یهودیت حمایت می کنم و مخالف یهودیت نیستم ولی اسرائیل غاصب و یک شیطان بزرگ است»؛ نظر امام خمینی احترام به یهودیت بود نه حمایت از اسرائیل.

وایس گفت: هدف امریکا و رژیم صهیونیستی این است که نگذارند که پیام امام به گوش دنیا برسد. و ما همه چه مسلمان چه یهود  باید از فلسطین حمایت کنیم.

رییس انجمن یهودیان ضد صهیونیسم آمریکا در رابطه با کتاب تلموت گفت: این کتاب کاملا دروغ و خلاف واقع است که از سوی چند خاخام در عراق نوشته شده است.

وی تصریح کرد: تلموت یک کتاب قلابی و تحریف شده از سوی صهیونست ها است که در آن اجازه کشتار انسان ها را می دهند که  خلاف ایین یهودیت است.

وایس در رابطه با استفاده ابزاری صهیونیسم ها از هولوکاست اظهار کرد: هولوکاست را اروپاییان به وجود آورده و  یهودی ها را قتل عام کردند. چرا باید تقاصش را ملت مظلوم فلسطین بدهد؟ متاسفاته اروپایی ها به هیچ کس اجازه نمی دهند در مورد هولوکاست تحقیق کند.

کرسی آزاد اندیشی طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه امروز با حضور دیوید وایس، رئیس انجمن یهودیان ضد صهیونیسم در نماز خانه این مدرسه برگزار شد./936/ب202/د

ارسال نظرات