۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۴۸۴۳۲۲
حجت الاسلام ارباب سلیمانی:

علما مرزبانان دین الهی هستند

حجت الاسلام ارباب سلیمانی با بیان اینکه علما مرزبانان دین الهی‌ هستند، گفت: پاسداری از مرزهای عقیدتی نسبت به مراقبت از مرزهای جهان اسلام ارزش و اهمیت بیشتری دارد.
ارباب سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی دهه کرامت برای سال آتی که در ساختمان این مرکز برگزار شد، گفت: ما باید از رمز موفقیت دیگران که در مسیر نورانی قرار دارند بهره بگیریم.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی با اشاره به آیه 200 آل عمران، عنوان کرد: در این آیه شریفه خداوند یک برنامه جامع در چهار محور برای موحدان در نظر گرفته است.

دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: براساس مفهوم این آیه کسانی که در راه خدا قدم برمی‌دارند موانع زیادی آنان را تهدید می‌کند که باید به خدا پناه برده و صبر کنند.

وی گفت: شما زمانی که استقامت دارید در مقابل دشمن نیز مقاومت خواهید کرد اینجا باید صبور بوده و استقامت خود را افزایش دهید.

 دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: بعد از این صبر باید مراقبت داشته باشد و اینجا مراقبت به معنای مرزبانی است و کسی که خودسازی نداشته باشد نمی‌تواند مرزبان خوبی باشد.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی عنوان کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند: شما شیعیان مرزبان عقاید و فرهنگ اهل بیت(ع) باشید، علمایی که پیرو ما هستند در اصل مرزبانان دین الهی‌ هستند.

دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور بیان داشت: ارزش و اهمیت پاسداری از مرزهای عقیدتی نسبت به مراقبت از مرزهای جهان اسلام بالاتر است./202/807/ب1

ارسال نظرات