۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۸۴۳۸۵
مبلغان جهادی(94)

تبلیغ گروهی در برج های مسکونی 2500 واحدی

مدیرگروه تبلیغی جهادی پویش اندیشه از فعالیت مبلغان این گروه به ویژه تبلیغ در برج های مسکونی 2500 واحدی و مدارس منطقه دو تهران گزارشی ارائه کرد.
تبلیغ در مدارس تبلیغ جهادی تبلیغ جهادی

حجت الاسلام محمدحسین داوودنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: این گروه از سال 88 در منطقه دو تهران فعالیت دارد؛ به این صورت که مبلغان با تخصص دانش آموزی پس از مصاحبه و ثبت نام برای گفتمان دینی از قم به مدارس منطقه دو تهران اعزام می شوند.

وی گفت: این گروه در موسم های تبلیغی محرم، دهه آخر ماه صفر و ایام فاطمیه مبلغان را به مدارس اعزام می کند؛ مبلغان وقتی که در مناطق قرار می گیرند، صبح ها در مدارس و عصرها به جلسات هم افزایی و انتقال تجربیات مبلغان در گروه می پردازند و بعد از ظهرها و غروب ها در هیئات مذهبی منطقه و سه برج مسکونی 2500 واحدی فعالیت دارند.

مدیر گروه تبلیغی جهادی پویش اندیشه افزود: این گروه در مجتمع های مسکونی فعالیت مستمر تربیتی انجام می دهد و کانون هایی را فعال کرده و مشغول تبلیغ هستند؛ در ایام تبلیغی در مدارس و هیأت مذهبی حضور پیدا کرده و همچنین به برپایی ایستگاه های صلواتی نیز می پردازند.

وی تصریح کرد: طلاب با حضور در ایستگاه های صلواتی که در سطح منطقه دایر می شود، به سؤالات دینی مردم پاسخ می دهند و با جوانان تعامل می کنند.

حجت الاسلام داوودنژاد اظهار داشت: در ایام فاطمیه امسال 30 مبلغ به 48 مدرسه اعزام شده اند؛ به این صورت که هر مبلغ در هر مدرسه به مدت دو روز حضور پیدا می کنند و به فعالیت می پردازند.

وی گفت: یکی از فعالیت های این گروه در برج های مسکونی، فعال کردن روضه های خانگی در منطقه دو تهران است؛ با توجه به مشکلات زیاد در مجتمع های مسکونی، به این فکر افتادیم که به واسطه برگزاری روضه های آسان و بدون هزینه و دغدغه، به برگزاری مجالس اهل بیت(ع) بپردازیم.

مدیر گروه تبلیغی جهادی پویش اندیشه تصریح کرد: این گروه توانسته در این سه برج مسکونی، چندین کانون و روضه فعال تأسیس کند؛ این گروه را مبلغان برادر تشکیل می دهند و این روضه های خانگی مختص خواهران و برادران است.

وی افزود: یکی از فعالیت های این گروه در کانون ها، کار با کودکان است؛ به این معنا که مبلغان متخصص در امر کودک، به اجرای برنامه های می پردازند؛ همچنین در این کانون ها، اردوها و کلاس های مختلف برگزار می کنیم.

حجت الاسلام داوودنژاد با اشاره به استقبال ساکنان برج های مسکونی از تبلیغ این گروه اظهار داشت: بحث سیاه پوشی مجتمع های مسکونی را فرزندان خانواده های این مجتمع انجام می دهند و در فعالیت های مذهبی نیز شرکت می کنند.

وی گفت: فعالیت های این گروه در مدارس به همراه محتوای واحد برگزار می شود که این محتوا را گروه تهیه کرده و در اختیار مبلغان خود قرار می دهد؛ این محتوا، محتوای تربیتی است و چندین سال است که برگزار می شود و در موسم های مختلف، محتوای واحد را اجرا می کنیم.

مدیر گروه تبلیغی جهادی پویش اندیشه تصریح کرد: این گروه در مدارس درباره «احترام به والدین» و در مقطع راهنمایی «شناخت دشمن» و در دبیرستان به موضوع «شناخت محیط» می پردازد./822/ت302/ی

ارسال نظرات