۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۸۴۵۸۹

رونمایی از دو اثر جدید در حوزه دفاع مقدس

مراسم رونمایی از دو کتاب مجاهد نستوه؛ روایت زندگی شهید احمد حیدری موسوی و شاهد وصل؛ روایت زندگی شهید عبدالله رضازاده در سالن اداره ارشاد اسلامی هشترود برگزار شد.
مجاهد نستوه و شاهد وصل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سمیه طهماسبیزاده، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و همچنین نویسنده کتابهای مجاهد نستوه؛ زندگینامه شهید سید احمد حیدری موسوی و شاهد وصل؛ زندگینامه شهید عبدالله رضازاده امروز در مراسم رونمایی از این آثار اظهار داشت: مروری بر زندگی شهدا می تواند چراغ راهی باشد برای زندگی سعادتمند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا ثابت کردند که پیرو راستین مکتب عاشورا و امام حسین (ع) هستند. آنها جوانانی مانند ما بودند که مسیر سعادت را پیمودند، پس الگو پذیری سخت نیست؛ این، خود ما جوانان هستیم که باید اراده کنیم و بخواهیم که زندگی به سبک شهدا داشته باشیم.
 

طهماسبیزاده تبعیت از سیره و آرمان‌های شهدا را نجات‌بخش جامعه بشری دانست و افزود: همانطور که امام خامنهای میفرمایند؛ با این ستاره ها(شهدا) می شود راه را پیدا کرد؛ چرا که آنان راه خود را یافته بودند و با واسطهگری شهداست که می شود به ائمه معصومین وصل شد و شیعه اصیل بود.

گفتنی است، کتاب‌های مجاهد نستوه و شاهد وصل، به همت حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه و فاطمه الزهرا سپاه ناحیه هشترود و با همکاری نفیسه طهماسبی زاده چاپ و روانه بازار نشر شده است./935/پ 203/ش

 

ارسال نظرات