۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۴۸۴۶۹۰

چند خبر کوتاه از کرمانشاه

خاک سپاری پیکر مطهر 3 شهید گمنام در قصر شیرین، برگزاری همایش سادات کرمانشاهی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اطعام بیش از 15000 نفر در حوزه علمیه شهرستان سنقر عناوین اخبار کوتاه استان کرمانشاه است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ظهر امروز پیکر سه تن از شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیدا شده به خاک سپرده شدند.

پیکر پاک این شهدا  که چهار نفر بودند به تازگی در تحقیق و تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیدا شدند و یک تن از آنان روز گذشته در محل قرارگاه منطقه ای نجف در غرب کشور تشییع و به خاک سپرده شد.

این سه شهید والامقام که ۲۸، ۱۶ و ۲۸ سال سن داشتند به ترتیب در مناطق عملیاتی جزیره مجنون (عملیات خیبر)، منطقه شرهانی (عملیات محرم) و منطقه ام الرصاص (عملیات کربلای ۴) به مقام رفیع و عالی مرتبه شهادت نائل آمدند.

برگزاری همایش سادات کرمانشاهی

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همایش سادات عظیم شان کرمانشاهی با حضور طلاب و روحانیان، مسؤولان و عموم مردم در مسجد ایت الله میبدی کرمانشاه برگزار شد.

همایش سادات کرمانشاهی برای پنجمین سال متوالی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با استقبال گسترده ای از عزادارن این بانو برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید مجتبی موسوی استاد حوزه علمیه به عنوان سخنران حضور داشت و در پایان اجتماع بزرگ فاطمیون در قالب دسته جات عزاداری از مسجد آیت الله میبدی به سمت مسجد جامع کرمانشاه حرکت کردند.

اطعام بیش از 1500 نفر در حوزه علمیه شهرستان سنقر

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ابراز داشت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه بیش از 1500 نفر اطعام می شوند.

وی در ادامه افزود: سخنرانی و عزاداری با حضور عموم مردم از دیگر برنامه های این مراسم است که در حوزه علمیه شهرستان سنقر برگزار می شود.

لازم به ذکر است طلاب و روحانیان و دسته جات عزاداری با حرکت به سمت آستان مقدس امامزاده احمد (ع) شهرستان سنقر عزاداری می کنند./303/967/ب1

ارسال نظرات