۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۸۴۶۹۹
معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب:

نباید از مسیر ولایت تخطی کنیم

معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب گفت: جوانان این مرز و بوم باید از شهدایی که جان خود را دادند تا ما بتوانیم با آرامش زندگی کنیم الگو بگیرند و نباید از مسیر ولایت تخطی کنیم.
ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علیرضا ایمانی، معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در میدان ابوذر بیرجند اظهار داشت: شهدای راه و مسیر سعادت را انتخاب کردند و به بهترین مقصد خود رسیده اند و راه آن ها تمام شدنی نیست.

وی با بیان اینکه ما امروز با حضور خود با شهدای گمنام پیمان می بندیم که همواره پیرو راه و مسیر آن ها خواهیم بود، گفت: با حضور در تشییع پیکر مطهر این شهدا و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) نشان می دهیم که یک قدم از مسیر ولایت عقب نشینی نمی کنیم.

معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب افزود: مردم و مسؤولان باید راه شهیدان و این بزرگ مردان را ادامه بدهند و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: این شهدای گمنام همان فرزندان امام راحل هستند که هشت سال دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن مدیریت کردند و یک وجب از خاک این کشور را به دست دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه بیش از 230 هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده اند، ادامه داد: اگر امام راحل روزی فرمودند که فرزندان من در گهواره ها هستند در واقع اشاره کردند به این مسیری که تا ظهور حضرت امام زمان(عج) ادامه دارد.

معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب خاطرنشان کرد: این شهدا فرزندان امام در گهواره ها هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از میهن و نظام خود جانانه دفاع کردند.

حجت الاسلام ایمانی اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم باید از شهدایی که جان خود را دادند تا ما بتوانیم با آرامش زندگی کنیم الگو بگیرند و نباید از مسیر ولایت تخطی کنیم./202/880/ب1

ارسال نظرات