۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۸۵۵۸۵
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:

باید از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز در آئین اختتامیه سومین همایش جبهه مجازی در حوزه ایثار و شهادت که در سالن سیدالشهدا(ع) برگزار شد، گفت: شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند داشته باشند و ورود شما فعالان حوزه ایثار و شهادت در انجام این مهم بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امروز دشمن با استفاده از همین ابزار به تبلیغات سوء و نامشروع پرداخته و درصدد منحرف ساختن مسیر حق است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه امروز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به سبب آن که به راحتی در دسترس‌ قرار دارند و اطلاعات را با جذابیت و سرعت فراوان در اختیار مخاطب قرار می‌دهند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است، بیان داشت: امروز در جامعه ما استفاده از فضای مجازی مورد استقبال بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است اما باید به لغزش‌گاه‌هایی که در مسیر مخاطب قرار دارد توجه ویژه شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه تولید محتوای جذاب سبب جذب مخاطب خواهد شد، گفت: شما باید تلاش کنید محتوایی تولید کنید که همه اقشار جامعه را جذب کند و از اموری که تکراری هستند و سبب خسته شدن مخاطب می‌شود به جد پرهیز کنید.

وی ادامه داد: محتوا و مطالبی که شما در فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌دهید باید بیانگر هدفتان که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است برای مخاطب مشخص و گویا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در ادامه خاطر نشان کرد: افرادی که در این زمینه فعال هستند باید سعی کنند از خاطرات شهدا و رزمندگان، سبک و سیره شهدا، شجاعت و مقاومت رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بهره ببرند تا بتوانند به نحو احسن تولید محتوا کنند و در این زمینه می‌توانند با حضور در کتابخانه‌های بنیاد شهید و استفاده از اسناد مربوط به اهداف مورد نظر خود دست یابند./813/202/ب1

ارسال نظرات