۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۸۶۶۰۲
نماینده آیت الله سیستانی در اروپا:

مسلمانان با مخالفانشان با زبان نرم سخن بگویند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با اشاره به آیات قرآن کریم خاطرنشان کرد که مسلمانان باید با مخالفانشان با زبان نرم سخن بگویند.
حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا طی سخنانی در مرکز اسلامی پاریس با اشاره به آیه 24 سوره ابراهیم گفت: خداوند متعال با اشاره به داستان حضرت موسی (ع) روش تعامل با دیگران که از نظر اعتقادات و دین با انسان مخالف است را به ما می‎آموزد.

وی افزود: خدا به حضرت موسی (ع) سفارش می‎کند با فرعون با زبان نرم سخن بگو که این مساله به ما می آموزد که خطاب الهی، خطاب وصل و نصیحت و با جنگ و خشونت مخالف است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا تصریح کرد: کلمه «شجرة طيبة» که در قرآن کریم آمده است به طور واضح بر اهل بیت (ع) دلالت و احادیث زیادی نیز این مطالب را تایید می‎کند.

وی ادامه داد: از مضامین حدیث کساء فهمیده می‎شود که اهل بیت (ع) علت وجود و خلقت هستند و هیچ موجودی در جهان افضل آن‎ها نیست.

 حجت الاسلام کشمیری بیان داشت: رسول اکرم (ص) در احادیث مختلف به ما توصیه کرده است که به سیره اهل بیت (ع) تمسک کنیم زیرا آن‎ها عامل نجات و رستگاری هستند و موجب دوری اشرار و دشمنان می‎شوند./994/ب902/د

ارسال نظرات