۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۸۹۴۱۳
اذعان رسانه‎های صهیونیستی؛

ناتوانی پدافند موشکی رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله

رسانه‎های صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله پس از حضور در جنگ سوریه، از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شده است.
 حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، مساله مورد اجماع این روزها رژیم صهیونیستی، رصد تحولات مربوط به حزب‌الله و زرادخانه موشکی و سلاح‌های پیشرفته آن است؛ سلاح‌هایی که به گفته تل‌آویو قادر به اصابت به هر هدف حساسی در فلسطین اشغالی است.

علاوه بر این، تهدید فقط از سمت شمال رژیم صهیونیستی (یعنی لبنان) نیست بلکه این تهدید در جنوب هم هست (غزه)؛ رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که حماس نیز موکش‌هایی دارد که تا شهر حیفا میرسد.

وبگاه «رأی‌ الیوم» در گزارشی از فضای رسانه‌ای در سرزمین های اشغالی در خصوص این موضوع نوشت: در همین راستا وبگاه « NRG» رژیم صهیونیستی از منابع عالیرتبه تل‌آویو نقل کرد که جنگ کلامی میان رژیم صهیونیستی و لبنان ادامه پیدا کرده (و متوقف نشده) و حزب‌الله اقدام به پخش مستندی به نام «جدار الوهم» (دیوار توهم) کرده و در آن تصاویری ویژه از مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغال نشان داده و اینها دلیلی بر تغییر جهت رژیم صهیونیستی و حزب‌الله است.

در ادامه این گزارش آمده است: پس از اینکه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه هفته جاری در مراسم رونمایی از سامانه پدافند موشکی «فلاخن داوود» اشاراتی به بیروت داشت، گفت: کسانی که قصد حمله به ما دارند، هدف قرار خواهند گرفت؛ همتای لبنانی‌اش [سعد الحریری نخست‌وزیر لبنان که هم‌سو با حزب‌الله نیست] در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه با پاسخی مشابه واکنش نشان داد و گفت: من معتقدم که رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ با لبنان است نه حزب الله.

«عاموس هرئیل» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در اشاره به سامانه فلاخن داوود گفت: پاسخ اسرائیل به تهدیدات مربوط به موشک‌ها و خمپاره‌ها همچنان بعید است؛ یعنی بعید است که روزی برسد و اسرائیل به سامانه دفاعی برسد که بتواند با تهدیدات موشک‌ها به صورت کامل مقابله کند.

مستند «دیوار توهم» دوشنبه شب (دیشب) از شبکه «المنار» پخش شد.

در این فیلم مستند برای اولین بار اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه‌های نظامی در نزدیکی مرز لبنان به نمایش در آمد؛ اقداماتی که از بیم سناریوی عملیات و حمله سازماندهی شده مقاومت اسلامی به سمت الجلیل اشغالی و در پی تهدیدات چند سال پیش «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان برای تسلط بر «الجلیل» صورت گرفته است./847/ب102/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات