۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۸۹۵۷۲

سازه‌هاي پخش اذان در ۴۰ نقطه شهر قم افتتاح مي‌شود

معاون شهردار قم از افتتاح سازه‌هاي پخش اذان در ۴۰ نقطه شهر خبر داد و گفت: ايجاد سازه‌هاي پخش اذان توسط بخش خصوصي صورت مي‌گيرد.
سامع معاون شهردار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سيد امير سامع از افتتاح و بهره‌برداري از سازه‌هاي پخش اذان در ۴۰ نقطه شهر قم خبر داد و اظهار داشت: اين سازه‌ها تعدادي نصب و مابقي نيز در ۲ ماه آينده افتتاح مي‌شوند.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم افزود: اين سازه‌ها در مناطقي كه به دليل نبود مسجد يا مناره صداي پخش اذان امكان ندارد اين سازه‌هاي شكيل توسط سازمان زيباسازي در دستور كار قرار گرفت.

وي با بيان اينكه سازه‌هاي پخش اذان توسط بخش خصوصي ايجاد و به بهره‌برداري مي‌رسد خاطرنشان كرد: توزيع طرح‌هاي زيباسازي در مناطق كم برخوردار و بافت قديمي شهر كه اجراي طرح‌هاي هنري به سختي پياده سازي مي‌شود ديواره‌نگاري و گرافيك شهري مورد توجه قرار گرفته است.

سامع ادامه داد: سال گذشته ۷۰ درصد ديواره نگاري‌ها با هدف برخورداري مناطق قديمي و كم برخوردار شهر در مناطق ۲ و ۵ و ۶ انجام شد تا علاوه بر زيباسازي، انتقال پيام‌هاي محتوايي را به همراه داشته باشد.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم پروژه‌هاي بهبود سيماي شهري را در مناطق قديمي و كم برخوردار را متمركز بر ديواره‌نگاري و نقش برجسته عنوان كرد و گفت:‌در اين راستا بهبود كيفيت پياده روها، ايستگاه‌هاي اتوبوس، پل‌هاي ورودي و ساماندهي ديواره‌ها در دستور كار قرار دارد./872/د102/ج

ارسال نظرات