۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۸۹۸۷۷

برگزیدگان مسابقه علمی کوثر اعلام شدند

برگزیدگان مسابقه علمی کوثر از سوی اداره ارزشيابي تحصيلي و مسابقات علمي جامعة الزهرا(س) اعلام شد.
جامعة الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام‌مهدی رسولي‌نيا با اشاره به برگزاری مسابقه علمی کوثر ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س) در تاریخ پنجم اسفند ماهسال گذشته، عنوان کرد: هدف از برگزاری آن، ايجاد نشاط، رقابت علمي و نيز شناسايي استعدادهاي برتر طلاب در موضوعات مورد نظر است.

وی اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری چهارمین دوره مسابقه سابقه علمی کوثر ویژه طلاب ایرانی سطح دو، اولین دوره مسابقه علمی کوثر طلاب بین‌الملل سطح دو و همچنین اولین دوره مسابقه علمی کوثر طلاب سطح سه ایرانی و بین‌الملل در جامعه‌الزهرا(س)  بودیم.

مدير اداره ارزشيابي تحصيلي و مسابقات علمي یادآور شد: این مسابقه، به صورت همزمان با قم، در شهرهای تهران، مشهد، کرمان، اصفهان، شیراز و البرز به صورت حضوری برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسولي‌نيا با بیان این که مسابقه علمی کوثر به صورت موضوعی و تخصصی برگزار شد، گفت: این مسابقه در 7 بخش و 13 سطح برگزار شد که برگزیدگان این سطوح مورد تقدیر قرار می گیرند.

گفتنی است علاقه مندان جهت ملاحظه اسامی برگزیدگان مسابقه می توانند به نشانی http://jz.ac.ir/sites/default/files/imagenews/mosabeghe%20elmi%20Kosar.jpg مراجعه کنند./872/

 

ارسال نظرات