۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۴۹۰۰۱۸
با گلباران بارگاه منور رضوی؛

جشن بزرگ میلاد امام جواد در مشهد برگزار شد

اجتماع مردم ولایتمدار مشهد در عرصه میدان شهدا، راهپیمایی و مولودی خوانی به سمت حرم مطهر و گلباران بارگاه منور رضوی از برنامه های مختلف جشن میلاد امام جواد(ع) بود.
گلباران حرم رضوی در شب میلاد جواد الائمه (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم جشن میلاد امام جواد(ع) و گلباران بارگاه منور رضوی، شامگاه جمعه با حضور زائران و مجاوران امام هشتم(ع) از مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با اجتماع هزاران نفری مردم در عرصه میدان شهدا آغاز شد، 42 زوج کرمانی که تعدادی از آن ها برای اولین بار به زیارت امام رضا(ع)  مشرف شدند، مراسم نمادین عقد خود را به طور همزمان به عنوان یکی از برنامه های اصلی جشن میلاد امام جواد(ع) برگزار کردند.

راهپیمایی مردم از میدان شهدا تا حرم مطهر، گلباران بارگاه منور رضوی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های مراسم هزاران نفری میلاد امام جواد(ع) بود که به همت ستاد مردمی جشن های میلاد امام جواد(ع) و کانون جوادالأئمه مشهد مقدس برگزار شد.

گفتنی است اعضای ستاد برگزاری جشن های مردمی میلاد امام جواد(ع) صبح شنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس، با آیت الله علم الهدی دیدار و گفت و گو خواهند کرد./820/203/ب2

ارسال نظرات