۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۹۰۴۰۵
آیت الله صافی گلپایگانی:

همه مردم باید امربه معروف کنند

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، اظهار داشت: همه مردم باید امربه معروف کنند و توقع امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف از همه ما عمل به دو فریضه الهی امربه معروف ونهی از منکر است وترویج این فریضه تعظیم شعائر است.
آیت الله صافی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار دبیر و اعضای ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم، گفت: اگر به این دو فریضه ضعیف عمل کنیم در انجام فرائض دیگر هم موفق نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: اگر این دو فریضه حفظ نشوند بقیه واجبات حتی نماز و روزه از بین می رود.

این مرجع تقلید، اظهار داشت: همه مردم باید امربه معروف کنند و توقع امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف از همه ما عمل به دو فریضه الهی امربه معروف ونهی از منکر است وترویج این فریضه تعظیم شعائر است.

وی با تاکید بر اینکه نباید امربه معروف را محدود به عده ی خاصی کرد، افزود: این فریضه کوچک و بزرگ ، رئیس و مرئوس نمی شناسد و همه موضوع ها را شامل می شود و این طور نیست که بعضی از منکرات را نهی کنیم و از بقیه منکرات غافل شویم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، گفت: امربه معروف ونهی از منکر کار انبیاست و علمای سابق در این خصوص هیچ کوتاهی نمی کردند  و اجرای این فریضه باعث خوشحالی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف می شود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین معرفت، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم گزارشی از عملکرد و فعالیت های این ستاد ارائه کرد./917/ 102/ص

 

ارسال نظرات