۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۹۱۲۱۰

ادامه بازداشت مردم فلسطین به دست رژیم صهیونیستی

اشغالگران رژیم صهیونیستی، ۶ جوان فلسطینی را در کرانه غربی بازداشت کردند.
هجوم شهرک نشینان به مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به استان های کرانه غربی 6 جوان فلسطینی را بازداشت کرده و مدعی کشف سلاح های دست ساز در جنین شدند.

منابع امنیتی گفتند که بازداشت شدگان در حزما شمال شرق قدس و بیت لحم و منطقه دورا در جنوب الخلیل بودند.

همچنین پلیس رژیم صهیونیستی به همراه سربازان این رژیم همچنین به منطقه سلواد در شمال شرق رام الله یورش برده و 3 خودرو مسروقه را به همراه 85 هزار شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) کشف و ضبط کردند.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی به دانشگاه قدس در شهرک ابودیس حمله کرده و اقدام به سرکوب دانشجویان این دانشگاه کردند که در نتیجه آن ده ها دانشجو بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

منابع محلی اعلام کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی به خیابان مدارس در نزدیکی دانشگاه قدس حمله کرده و به سمت دانشجویان فلسطینی گاز اشک آور و گازهای سمی شلیک کردند که در نتیجه آن شمار زیادی از دانشجویان دچار حالت خفگی شدند.

جمعی از شهرک نشینان یهودی نیز با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس اشغالی و حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل تعرض کردند.

در این حرکت، بیش از 100 شهرک نشین تندرو یهودی از ساعات اولیه صبح، تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی تعرض کردند.

همزمان با آن، هزاران شهرک نشین یهودی از جمله شماری از خاخام ها نیز به حرم حضرت ابراهیم (ع) در الخلیل یورش برده و اقدام به رقص و پایکوبی و آواز خوانی در داخل آن کردند.

شهرک نشینان در محوطه های مسجد الاقصی هم مراسم های آیین یهود را به جای آوردند.

این در حالی است که روز گذشته نیز بیش از 300 شهرک نشین صهیونیست تحت رهبری موشه فیگلین و یهودا عصیونی دو شخصیت تندرو و افراطی یهودی به مسجد الاقصی یورش بردند./847/ب۱۰۲/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات