۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۹۱۴۵۲

انتقاد مرکز حقوق بشر بحرین از بدرفتاری رژیم آل خلیفه با زنان بحرینی

مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در توئیتر از بدرفتاری ماموران رژیم آل خلیفه با شهروندان زن بحرینی به شدت اتنقاد کرد.
زنان بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز حقوق بشر بحرین ضمن انتقاد از برخوردهای غیرانسانی رژیم آل خلیفه، در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: رفتار نیروهای امنیتی آل خلیفه با زنان بحرینی، نشان از وجود نابرابری و تبعیض در کشور دارد.

مرکز حقوق بشر بحرین پیشتر در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر تصریح کرده بود که رژیم آل خلیفه باید آزار و اذیت حامیان حقوق بشر در بحرین را متوقف کند.

از سال 2011 بحرین شاهد حوادث فاجعه آمیز سرکوب نارضایتی های مردمی از سوی رژیم آل خلیفه به جای ارائه خدمت به مردم مسلمان این کشور بوده است.

براساس اعلام مجامع حقوقی بحرین، سرکوب آزادی های عمومی، ممانعت از ابراز عقیده و در معرض انواع ظلم و ستم قرار گرفتن عموم شهروندان بحرینی بویژه شیعیان این کشور از سوی رژیم آل خلیفه در سال 2016 در هیچ سالی سابقه نداشته و مردم بحرین درحالی سال جدید را آغاز کرده اند که بسیاری از زندانیان سیاسی تنها به خاطر مطالبه گری عدالت و حقوق مصرح خود در زندان های رژیم آل خلیفه به سر می برند./۸۴۷/ب102/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات