۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۹۱۵۷۵

یادواره شهدای فردو برگزار می‌شود

روستای فردوی قم، بیشترین تعداد شهدای تقدیم کرده در دوران دفاع مقدس را دارد و از این حیث در کشور منحصربه‌فرد بوده است.
شهدای فردو

به گزارش خبرگزاری رسا، روستای فردوی قم ،بیشترین تعداد شهدای تقدیم کرده در دوران دفاع مقدس را دارد و از این حیث در کشور منحصربه‌فرد بوده است و در این روستا بیشترین خانواده‌های چند شهیدی در کل کشور حضور داشته‌اند.

این روستا در ایام دفاع مقدس 108 شهید، 500 رزمنده، 250 جانباز و پنج آزاده را تقدیم کرده است که به ‌منظور پاسداشت مقام این شهدا مراسم یادبودی در تهران، قم و روستای فردو برگزار می شود.

مراسم یادواره شهدای این روستا در تهران در تاریخ 30 فروردین‌ماه از ساعت 17 در مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و با مداحی حاج احمد زین‌العابدین برگزار می شود.

این یادواره در شهر قم نیز روز پنجشنبه 31 فروردین ‌ماه جاری از ساعت 18 در گلزار شهدا، مجتمع امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی و مداحی حاج علی مالکی نژاد برپا می شود.

هم چنین در روز جمعه اول اردیبهشت ‌ماه امسال از ساعت 9 صبح این یادواره در حسینیه شهدای روستای فردو با سخنرانی حجت‌الاسلام و لمسلمین مؤمنی، روایتگری سردار عبدالفتاح اهوازیان و مداحی حاج احمد واعظی برگزار می شود./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات