۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۶۷۳

آیت الله حکیم انفجار تروریستی سوریه را محکوم کرد

یکی از مراجع تقلید عراق انفجار تروریستی در منطقه الراشدین سوریه را که منجر به کشته و زخمی شدن مردم بی دفاع کفریا و فوعه شد را محکوم و بر ضرورت مبارزه با تفکر تکفیری و هواداران آن تأکید کرد.
آیت الله سید سعید حکیم

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعید حکیم با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایت اخیر تروریست‌ها علیه مردم سوریه گفت: ما انفجار تروریستی را که جان تعدادی سالخورده و زن و کودک و بیمار مهاجر از شهرهای کفریا و فوعه را گرفت به شدت محکوم می کنیم؛ آنها که طعم تلخ ظلم و کوچ اجباری از خانه و کاشانه خود را چشیده بودند، در این حمله به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

وی ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروح و علو درجه برای شهدا، از طرف‌های مرتبط و هیأت های دینی و سازمان های بشردوست و تمام کشورها خواست این جنایت وحشیانه در حق مردم بی‌دفاع را محکوم کنند.

این مرجع تقلید، بر ضرورت محاکمه تمام کسانی که در این جنایت دست داشته اند و جلوگیری از تکرار آن تأکید کرده و گفت: از همه می خواهیم برای مبارزه با تفکر تکفیری و عاملان ترویج آن که باعث فساد بر روی زمین شده اند، بسیج شوند.

روز گذشته تروریست های تکفیری با حمله انتحاری به اتوبوس پناهچویان دو شهر فوعه و کفریا، عده زیادی از مردم مظلوم این دو شهر را شهید و مجروح کردند./۸۴۷/ب102/ف

ارسال نظرات