۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۹۱۷۴۷

نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سیل‌زدگان آذربایجان حضور یافت

حجت الاسلام معزی، نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی بلافاصله پس از ورود به شهر تبریز در جمع سیل‌زدگان شهرهای آذرشهر و عجب‌شیر حضور یافت.
حضور نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سیل‌زدگان آذربایجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالحسین معزی، نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در بازدید از مناطق سیل زده جنوب آذربایجان شرقی و در جمع اهالی شهرهای آذشهر و عجب‌شیر اظهار داشت: حامل پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده های مصیبت دیده سیل در آذربایجان شرقی هستم.

وی با اشاره به این‌که رسیدگی سریع به وضعیت سیل زدگان و بازسازی مناطق تخریب شده بر اثر این حادثه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های بعمل آمده؛ اقدام مدیران دستگاه های امدادی و اجرایی آذربایجان شرقی در کمک رسانی به سیل زدگان استان قابل تقدیر و به موقع بوده است.

نماینده ویژه رهبر انقلاب با تأکید بر این‌که جبران خسارات و تامین نیازهای سیل زدگان باید در اولویت اقدامات قرار گیرد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر جبران خسارت مالی آسیب دیدگان تاکید داشتند و دستور دادند که با برنامه ریزی دقیق، سریع و فوری به امور سیل زدگان منطقه رسیدگی شود.

وی با اشاره به این‌که حضرت آیت الله خامنه‌ای از عمق وجودشان از این حادثه نارحت شده اند، افزود: در دیدار با مسؤولان استان از جمله استاندار محترم و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکیدات و مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی را مجددا اعلام خواهم کرد.

حجت الاسلام معزی با اشاره به این‌که بایستی عوامل وقوع این حادثه نیز ریشه‌یابی شود، گفت: جلوگیری و پیشگیری از وقوع سیل و دیگر حوادثی از این دست، بایستی مورد توجه متولیان و مسؤولان امر قرار گیرد، متأسفانه در جریان سیل اخیر در جنور آذربایجان شرقی و شهرستان های عجب شیر و آذرشهر 42 تن از اهالی این منطقه جان خود ر از دست دادند.

گفتنی است، حجت الاسلام معزی، نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی بلافاصله پس از ورود به شهر تبریز در جمع سیل‌زدگان شهرهای آذرشهر و عجب‌شیر حضور یافت و در دیدارهایی با استاندار، نماینده ولی فقیه و رییس ستاد بحران و مسؤولان دیگر نهادهای امداد و نجات استان در جریان آخرین اقدامات؛ قرار گرفت./204/935/ب1

ارسال نظرات