۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۹۳۷۴۸

اعتصاب سراسری در کرانه باختری به نشانه همبستگی با اسرای فلسطینی

کمیته ملی حمایت از اسرای فلسطینی از اعتصاب سراسری در کرانه باختری به نشانه همبستگی با اسرای اعتصاب غذا کننده در زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.
اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، کمیته ملی حمایت از اسرای فلسطینی از اعتصاب سراسری در کرانه باختری در روز پنجشنبه به نشانه همبستگی با اسرای اعتصاب غذا کننده در زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.

این کمیته در بیانیه ای تصریح کرد که فردا پنجشنبه تمامی مراکز تجاری، آموزشی، خدماتی، دولتی، محلی، بخش خصوصی، مدارک و دانشگاه ها به استثنای دانش آموزان دوره متوسطه به منظور حمایت از اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اعتصاب سراسری خواهند کرد.

در این بیانیه از عموم فلسطینیان خواسته شده در تجمعی که فردا پنجشنبه به نشانه همبستگی با اسرای فلسطینی برگزار می شود، شرکت کنند.

در همین راستا، وزارت آموزش و پرورش فلسطین نیز با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از اعتصاب غذای سراسری و همبستگی با اسرای فلسطینی، تاکید کرد که روز پنجشنبه تعطیل نخواهد بود.

لازم به ذکر است که اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی وارد 10 امین روز شد. نزدیک به 2000 اسیر فلسطینی در اعتراض به وضعیت بد زندان های رژیم صهیونیستی و محروم شدن از ابتدایی ترین حقوق خود از روز دوشنبه گذشته دست به اعتصاب غذای سراسری زده اند./994/ب102/ف

منبع: مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین

ارسال نظرات