۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۹۴۲۳۴
شیخ ماهر حمود:

رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی قرار دارد

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی را با وجود اوضاع نامطلوب جهان عرب نزدیک خواند.
ماهر حمود

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه مسجد قدس صیدای لبنان، طرح صلح با رژیم صهیونیستی را سخیف توصیف کرد و گفت: در حالی که جهان اسلام در سالروز اسراء و معراج قرار دارد، شاهد طرح مجدد پروژه صلح و همچنین هجمه شدید علیه مقاومت اسلامی هستیم.

وی افزود: مقاومت مایه عزت و سربلندی همگان بوده و هر که در مسیر مقاومت گام برمی دارد، شایسته احترام و ستایش است. این در حالی است که امت اسلامی در گمراهی و ذلت و خواری و جنگ وحشیانه علیه یمن و عراق و سوریه قرار دارد.

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: کسانی که با جنایتکاران بزرگ در ارتباط بوده و به حمایت از این جنگ های زشت می پردازند، حق ندارند خود را مرتبط به اسلام دانسته و برای آینده مسلمانان برنامه ریزی کنند.

شیخ ماهر حمود اظهار داشت که رژیم صهیونیستی با وجود اوضاع نامطلوب اعراب و مسلمانان در آستانه نابودی قرار گرفته است.

وی از اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی به عنوان قدرت پنهان امت یاد کرد و ادامه داد: زندانیان فلسطینی و همچنین نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین به ویژه غزه عامل قدرت مسلمانان محسوب می شوند که قدرت آن در آینده نمود بیشتری خواهد داشت.

رییس اتحادیه علمای مقاومت تأکید کرد که همه توطئه های دشمنان با هدف دور کردن مسلمانان از مسیر درست به سوی مذهبی گرایی و جاهلیت نوین صورت می گیرد./980/ب901/د

ارسال نظرات