۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۹۵۲۵۳
آیت الله حسینی بوشهری:

جانبازان سرمایه های نظام اسلامی هستند

آیت الله حسینی بوشهری گفت: جانبازان سرمایه های عظیم نظام اسلامی و مایه افتخار ملت ایران هستند.
آيت الله حسينی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، امام جمعه قم در طرح علمداران حماسه به همراه مدیرکل بنیاد قم با حضور در منزل جانبازان استان قم حضور یافت.

وی در این دیدار گفت: شهدا جان خویش را برای حفظ اسلام ،‌ارزشها و دفاع از میهن اسلامی فدا کردند و جانبازان با تقدیم اعضای پیکر خویش و صبر و پایداری بعضا 30ساله بعد از جنگ تحمیلی امروز بعنوان اسوه های ایثار و مقاومت در جامعه می باشند.
امام جمعه قم ادامه داد: ارزش خدمتی که این عزیزان به نظام اسلامی و ملت ایران نمودند باید برای نسلها معرفی گردد تا بدانند برای استقلال،‌آزادی و عزت و سربلندی آنها چه ایثارگریهایی صورت گرفت و بسیاری در این راه جان دادند و دست و پاها دادند تا این انقلاب به رهبری امام امت و جانشین شایسته ایشان به ثمر رسید و مسیر توسعه را امروز طی می کند.
آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: این ایثارگری ها ناشی از ایمان راسخ،‌اراده های استوار و بصیرت ملتی بود که به ندای هل من ناصر حسین زمان لبیک گفتند و علمدار کربلاهای ایران شدند و اکنون سالها است،‌حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این دیدارها گفت: طرح علمداران حماسه با حضور ائمه جمعه استان  به نمایندگی از مقام معظم رهبری امام خامنه ای و حضور در منازل جانبازان سرافراز و تکریم و تقدیر از این عزیزان انجام می گیرد.
 هاشمی اضافه کرد: تقدیر، سپاس و تکریم این عزیزان موجب تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است این عزیزان سرمایه های بزرگی برای نظام اسلامی هستند و ملت ایران و مسوولان سپاسگزار علمداران حماسه های انقلاب اسلامی هستند./۸۷۲/د
۱۰۲/ج

ارسال نظرات