۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۴۹۵۵۳۱

ناشر برگزیده سال جایزه خود را به شهدای مدافع حرم اهدا کرد

مدیر نشر شهید کاظمی از اهدای هدیه خود به شهدای مدافع حرم خبر داد.
نشر شهدی کاظمی

به گزارش خبرگزاری رسا، حمید خلیلی، مدیر انتشارات شهید کاظمی که ناشر برگزیده در بخش جنبی معرفی شد، از اهدای هدیه خود به خانواده شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: از آنجا که سخنانی مبنی بر اینکه چرا با هزینه جمهوری اسلامی به مدافعان حرم کمک می‌شود، در نظر گرفتم که هدیه‌ای مادی که دریافت می‌کنم را به شهدای مدافع حرم کمک کنم.

وی افزود: با این نیت این هدیه را که پول جمهوری اسلامی نیست و پول خودمان است و برای کسب این میزان درآمد در نشر باید یکسال فعالیت کرد تا به این سود برسیم، با افتخار به شهدای مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم اهدا کردیم و به زودی این هدیه را به حاج قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنیم تا ایشان به دست خانواده شهدای مدافع حرم برساند.

خلیلی در ادامه گفت: اگر صبر و مقاومت خانواده شهدای مدافع حرم و ایثار شهدا نبود، ما در امنیت نمی‌توانستیم به نشر و فعالیت فرهنگی بپردازیم.

بر اساس این گزارش، مؤسسه شهید کاظمی پس از عروج سردار نجف، شهید حاج احمد کاظمی به منظور زنده نگهداشتن یاد این شهید والامقام و همچنین احیای امر ایثار و شهادت راه اندازی شد تا در بستر فرهنگی بتواند نسل جوان و نوجوان را با ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا کند.

این نشر از ابتدای فعالیت خود از سال ۱۳۹۱  توانسته عناوین متعددی در زمینه‌های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، استکبارستیزی، تربیتی، خانواده، سبک زندگی اسلامی ایرانی منتشر کند که بسیاری از آنها تاکنون به چاپ‌های متعدد رسیده و مجموع شمارگان کتاب های نشر شهید کاظمی به رقمی بالغ بر نیم میلیون نسخه می رسد، که این، نشان از میزان استقبال عمومی به کتب منتشر شده این مؤسسه دارد.

فعالیت و روسنگری در زمینه برجام یکی از رئوس فعالیت این نشر است که تاکنون آثار متنوعی در این حوزه منتشر کرده است. سراب برجام، راز آنچه مرقوم داشته اید، هلی برن از پشت میز، توقف ممنوع  برخی از عناوین کتاب‌های این مؤسسه در ارتباط با برجام است.

همچنین این ناشر به عنوان یکی از ناشران فعال در عرصه دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم فعال است./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات