۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۹۶۰۲۸

برنامه‌های سالن پاسداشت مدافعان حرم در نمایشگاه اعلام شد

برنامه‌های سالن پاسداشت مدافعان حرم در سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.
مدافعان حرم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ،مهدی رحمانی؛ مسئول سالن پاسداشت مدافعان حرم اعلام کرد: امسال سالن پاسداشت مدافعان حرم برای دومین بار با ۱۴۰۰ متر زیربنای سالن در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کرده است.

 رحمانی گفت: این سالن شامل غرفه‌ی کودکان، مهدویت و هنرهای دستی با موضوع مدافعان حرم است و یک پرچم دخیل در سالن نصب شده است.

 وی گفت: همچنین یک عکس و یک غرفه‌ی عکس یادگاری با حرم و المان‌های مربوط به مدافعان حرم در سالن تعبیه شده که بازدیدکنندگان می‌‌توانند از این دو غرفه دیدن کنند و در غرفه‌ی عکس یادگاری بیندازند.

به گزارش به گفته‌ی مسئول غرفه‌ مدافعان حرم یک سالن نیز برای نمایش عکس‌های پانوراما از نحوه‌ی شکل‌گیری داعش در این سالن در نظر گرفته شده است.

 گفتنی است، سالن پاسداشت مدافعان حرم چند عنوان کتاب از ناشرانی همچون روایت فتح و مدافعان حرم دارد که با تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه می‌‌شود.

 سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از۱۳ تا  ۲۳اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، رو به روی حرم مطهر امام خمینی(ره) قرار دارد./۹۹۸/۱۰۲/ش

ارسال نظرات