۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۹۶۷۶۶

برگزاری نشست سالانه مسؤولان مراکز اسلامی در انگلیس

نشست مسؤولان مراکز اسلامی با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی در شهر بیرمنگام انگلستان برگزار شد.
نشست سالانه مراکز اسلامی در انگلیس

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست سالانه مسؤولان مراکز و موسسات اسلامی انگلیس در شهر بیرمنگام برگزار شد.

مسؤولان مراکز در این نشست به بیان تجارب و دیدگاه‎های خود پیرامون موضوعات مختلف اسلامی و تبلیغی پرداختند و خاطرنشان کردند که بیش از 300 هزار مسلمانان غیر عرب با 50 مرکز اسلامی در انگلستان در ارتباط هستند.

آنان شرح مفصلی از فعالیت‎های خود در زمینه‎های مختلف جهت تبلیغ دین مبین اسلامی نظیر برگزاری مراسم عقد ازدواج، نماز جمعه و جماعت، همایش‎های مختلف و حل مشکلات خانوادگی ارائه کردند.

حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا طی سخنانی تصریح کرد: حضرت آیت الله سیستانی برای حل مشکلات مسلمانان در کشورهای خارجی، تاکید بسیاری برای برگزاری چنین جلساتی دارد.

وی حفظ اتحاد را بسیار حایز اهمیت خواند و گفت: مسلمانان باید از اختلافات به شدت دوری کنند و در جهت مصالح دنیا و آخرت قدم بردارند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با بیان اینکه مسؤولان مراکز اسلامی باید درپی خدمت به مسلمانان باشند، ادامه داد: در دورانی که افکار انحرافی و تکفیری به شدت میان مردم رواج پیدا کرده است، مسؤولان مراکزی اسلامی باید دوره و کلاس‎های در زمینه‎های عقایدی و فروعات دین برای مسلمانان برگزار کنند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات