۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۴۹۶۸۳۰
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

دشمن به دنبال دین منهای روحانیت است

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه دشمنان به دنبال دین منهای روحانیت هستند، گفت: روحانیت پاسدار دین حقیقی است.
حجت ‌الاسلام والمسلمین احمد مروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین شیخ احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، امروز در آیین گرامیداشت روز معلم در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب با بیان اینکه روحانیت وظیفه هدایت‌گری و انجام احکام الهی را به عهده دارد، اظهار داشت: طلبه پاسدار دین الهی است و باید در برابر خرافه بایستد.

وی با تأکید بر تجهیز طلاب به تهذیب و تخلق به اخلاق الهی، خاطرنشان کرد: طلبگی امتداد کار انبیای الهی است بنابراین بر اساس این رسالت بزرگ طلبه باید مدافع حق و در بیان اسلام ناب محمدی هیچ ترسی را در خود راه ندهند، دشمنان تلاش دارند تا دین را منهای روحانیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه در ترویج معارف دینی و قرآنی این طلاب هستند که باید پیشرو باشند، تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های معتبر دنیا ده‌ها کرسی شیعه شناسی برپا می شود که یک پدیده مبارک است و در حقیقت می توان آن را تولد دوباره اسلام دانست.

وی با اشاره به شاخصه های طلبه انقلاب در رهگذر حوزه انقلابی، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه و طلاب نباید به سمت بی تفاوتی نسبت به انقلاب حرکت کنند، طلبه انقلابی امروز باید با آشنایی نسبت به مسائل روز در برابر شبهات و دشمنی‌ها پاسخ گو باشد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه با ظهور انقلاب اسلامی ایران نگاه به دین و خداوند دوباره در جهان احیا شد، اذعان داشت: اهمیت انقلاب اسلامی ایران در همین دین و دیانت نهفته است، بنابراین مدافع حقیقی انقلاب همین طلاب و حوزه های علمیه است./۲۰۳/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات