۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۴۹۷۲۹۲
مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

حضور مردم در نمایشگاه همراه با شعور و انتخاب است

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی گفت: حضور مردم در نمایشگاه کتاب همراه با شعور و انتخاب است و به نوعی یک اجتماع ملی است که سبب ترغیب مردم به مطالعه می‌‌شود.
حجت الاسلام جمشیدی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران پس از دیدار با سیدعباس صالحی، رئیس نمایشگاه کتاب گفت: در عرصه‌های ملی و در بخش‌های مختلف، تجمعات یک شور و نشاط و حضور حماسی و غرور ملی را ایجاد می‌‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی افزود: نمایشگاه کتاب هم یک اجتماع ملی میهنی است؛ این شور و نشاط که همراه با شعور و انتخاب است سبب ترغیب و تشویق مردم به کتابخوانی می‌‌شود.

وی در بازدید از نمایشگاه کتاب، حضور زنان و کودکان را پررنگ‌تر از سال‌های گذشته خواند و افزود: حضور زنان در نمایشگاه کتاب امسال بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است؛ چراکه در بازدید از نمایشگاه به نظرم آمد که زنان استقبال خوبی کرده‌اند و باید بگویم علاوه بر دست‌اندرکاران عرصه‌ی فرهنگ، خانواده نقش مهمی در ترویج این مهم دارد.

وی بر حضور مردم در نمایشگاه کتاب تأکید کرد و گفت: اگرچه وضعیت اقتصادی مردم طوری است که با گرانی کتاب شاید نتوانند کتاب بخرند اما همین حضور توأم با شعور، همه باعث ایجاد انگیزه‌ی مطالعه در آنها خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، نقش زنان را در خانواده برای ترویج فرهنگ مطالعه، مهم دانست و اظهار کرد: زنان زیادی در جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های ملی، تحقیقاتی و پژوهشی موفق بوده و مشغول تحصیل هستند؛ بنابراین نقش آنان به عنوان همسر خانواده در کتابخوان کردن فرزندان و همسر خود، نقشی مهم خواهد بود./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات