۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۹۷۵۹۶
امام جمعه موقت قزوین:

امضای سند ۲۰۳۰ خداحافظی با فداکاری شهیدانی همچون حسین فهمیده است

حجت الاسلام قابل با بیان این که امضای سند ۲۰۳۰ خداحافظی با فداکاری شهیدانی همچون حسین فهمیده است، گفت: با اجرای این طرح باید تربیت دینی را کنار گذاشته و در عوض آموزش‌های سکولاری با رنگ و بوی جنسیتی را میان فرزندانمان نشر دهیم.
حجت الاسلام علی قابل

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین  با اشاره به سند 2030 اظهار کرد: سند 2030 یک طرح یک پارچه تحت نظر سازمان بین الملل و تحت عنوان توسعه پایدار جهانی است که در بین کشورهای عضو سازمان ملل مطرح گشته است.

وی در ادامه با اشاره به خطرات پذیرش سند 2030 ابراز کرد: غربی‌ها از ما مسلمانان بیشتر به وجود و ظهور دولت جهانی امام زمان(عج) باور دارند و لذا قبل از هر اتفاقی خواهان تشکیل دولت جهانی و یکپارچه از جانب خود هستند، در واقع سند 2030 نیز در همین راستا است و متاسفانه دولتمردان ما با قبول چنین طرحی به یاری دشمنان اسلام شتافته اند.

حجت الاسلام قابل با اشاره به موافقت با سند 2030 از سوی مسؤولان، گفت: یکی از دلایل قبول این طرح برمی‌گردد به مسؤولان که چرا چنین تعهدی را بدون مشورت با رهبر معظم انقلاب امضاء کرده‌اند در حالی که این سند با باور‌های دینی و ارزشی ما به شدت در تضاد است.

وی در ادامه با بیان اینکه که تصمیم گیرندگان این طرح را قهرا با نگاه‌های استعماری و خبیثانه خود تنظیم کرده اند و افزود: با این حساب یقینا پشت این جریان کشورهای استعمارگر و کسانی که درصدد تسلط بر این جهان هستند قرار دارند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به مسأله محتوایی سند 2030، اظهار کرد: محتوای این سند براساس ریشه‌کن کردن باورهای دینی و هویت ملی ما است و متأسفانه به امضای معاون اول رییس جمهور درآمده و به وزارتخانه‌ها ابلاغ گشته تا کمیسیون‌هایی جهت اجرا شدن این سند تشکیل شود.

حجت الاسلام قابل در ادامه با اشاره به حذف ایثار شهید حسین فهمیده از کتب درسی دبستان، تأکید کرد: به اعتقاد بنده آثار این تصمیم خودش را از آنجا نشان داد که داستان فداکاری حسین فهمیده را از کتب درسی دانش آموزان ما حذف کرده‌اند، کسی که مقام معظم رهبری ایشان را رهبر کوچک خطاب کرده بود.

خطیب موقت جمعه قزوین تصریح کرد: همانطور که می‌‌دانید در این سند هم تکیه بر عناوینی چون برقراری آزادی و آموزش جنسی در سنین ابتدایی به فرزندان ما و در نهایت برقراری یک جامعه سکولار بر اساس فرمول‌های تربیتی غرب است.

وی در ادامه با اشاره به تأثیرات عملیاتی شدن سند 2030، گفت: با اجرای این طرح باید تربیت دینی را کنار گذاشته و در عوض آموزش‌های سکولاری با رنگ و بوی جنسیتی که خود غرب گرفتار آن است را میان فرزندانمان نشر دهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین خاطرنشان کرد: چیزی که عیان است گرفتار شدن کشورهای غربی در منجلاب فساد است‌ و همچنین ایجاد خلاء معنویت در میانشان و شاهدیم که چقدر آمار بیماری‌های روانی، خودکشی و مشکلاتی از این دست بالاست و برای رهایی از آنها به مسکن‌های کاذب روی می‌آورند.

وی در پایان گفت: سوال من از دولت مردان سیاسی این است که کشورهای غرب به کجا رسیده‌اند که شما خواهان دنباله روی و تقلید از آنان هستید از این رو کسانی که با اجرای این سند موافقت کرده‌اند، باورهای دینی برایشان جا نیفتاده است و ممکن است اعتقادی به این مسائل نداشته باشند./873/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات