۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۹۷۷۹۲
معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین:

روحانیان در اردوهای بسیج سازندگی نقش تأثیرگذاری دارند

حجت الاسلام صفی خانی گفت: نقش روحانیان در سال‌های دفاع مقدس بسیار چشمگیر‌تر بود و امروز هم نه تنها در عرصه تبلیغ فعالیت داشته، بلکه در اردوهای بسیج سازندگی نقش تأثیرگذاری دارند.
اردوهای جهادی اردوی جهادی طلاب

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین، در جمع دست اندرکاران اعزام طلاب و روحانیون به اردوهای جهادی، گفت: طلاب و مبلغان علاوه بر کار فرهنگی، در بحث‌های سازندگی هم کارهای قابل توجهی انجام داده‌اند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین در ادامه ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خود بر محرومیت زدایی تاکید فرموده‌اند، بر این اساس روحانیون علاوه بر محرومیت زدایی، سازندگی معنوی و اعتقادی نیز انجام می‌دهند.

وی در ادامه افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی، تشکیل گروه‌های جهادی و خدوم برای گره‌گشایی از کار مردم و نیازمندان بوده است و این امر در سال‌های نه چندان دور در قالب جهاد سازندگی وجود داشت.

حجت الاسلام صفی خانی با بیان اینکه امروز به جایی رسیده‌ایم که اقشار مختلف مردم در بسیج فعالیت می‌کنند ابراز کرد: اقداماتی همچون محرومیت زدایی و سازندگی، دفاعی و امنیتی از جمله این خدماتی است که اقشار مختلف مردم آن را به نحو خالصانه انجام می‌دهند و ماموریت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را برعهده دارند، یعنی بسیج می‌خواهد از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و آنها را حفظ کند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برکات اردوهای جهادی هم از بُعد معنوی و هم از نظر خدمات رسانی طی سالیان گذشته بسیار بارز بوده است.

وی با اشاره به حضور موثر و با نشاط طلاب و روحانیون در اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: در سال‌های دفاع مقدس نقش روحانیون بسیار چشمگیرتر بود و امروز هم نه تنها در عرصه تبلیغ فعالیت داشته، بلکه در اردوهای بسیج سازندگی نقش تاثیر گذاری دارند و این مسیر را برای همیشه ادامه خواهد داد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: امسال هم150 نفر از طلاب و روحانیون با همکاری مدیریت حوزه استان و سازمان بسیج طلاب و روحانیون به اردوهای بسیج سازندگی اعزام خواهند شد./873/۱۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات