۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۴۹۷۹۹۷
رییس شورای اجرایی حزب الله:

هیچ قدرتی در جهان توانایی نابودی مقاومت را ندارد

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که هیچ قدرتی در جهان توانایی نابودی مقاومت را ندارد.
سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم میلاد حضرت ولیعصر(عج) که از سوی جمعیت هلال احمر ایران در منطقه نبطیه برگزار شد، گفت: امروزه در پرتو توطئه های صهیونیستی، آمریکایی و سعودی و همه پول هایی که با هدف توقف پیروزی و دستاوردهای مقاومت خرج می شود، با چالش های بزرگی روبرو هستیم.

وی افزود: صهیونیست ها و آمریکایی ها تحمل پیروزی های محور مقاومت را ندارند و هر آنچه از سوی مسؤولان عربی و غربی درباره مقاومت صادر می شود، بر قدرت و عظمت مقاومت اسلامی دلالت می کند. 

عضو ارشد حزب الله اظهار داشت که مقاومت به جایی رسیده که ذهن و فرهنگ و سیاست و رسانه ها را تصرف کرده و بر همین اساس است که دشمنان به شدت در راستای ضربه زدن به مقاومت تلاش می کنند. 

حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به اینکه هیچ قدرتی در جهان توانایی نابودی مقاومت را ندارد، تصریح کرد: گرچه منطقه با چالش های بزرگی بر اساس حضور صهیونیست ها و آمریکایی ها روبروست اما هیچگاه احساس نمی کنیم که مقاومت به دلیل حضور دشمنان دچار ضعف و هراس می شود چرا که مقاومت با خون و سلاح و جانفشانی و همه پیروزی های بدست آمده، خود را اثبات کرده است.

وی بر لزوم تصویب قانون جدید انتخابات در لبنان تأکید کرد و ادامه داد: ما از گذشته تاکنون آماده مذاکره و گفت وگو جهت حل این مشکل و رسیدن به قانون انتخابات مورد اجماع همگان هستیم و همه تلاش خود را برای تصویب قانونی که بتواند نمایندگان واقعی ملت را به پارلمان راه دهد و قانونی کنونی را دفن کند، انجام می دهیم./980/ب902/د

 

ارسال نظرات