۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۹۸۴۵۰
قالیباف:

با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت ۴ درصدی ها پایان می دهیم

قالیباف تصریح کرد:مردم با سلایق مختلف دست به دست هم داده اند تا از آقای رئیسی حمایت کنند؛ با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت ۴ درصدی ها پایان دهیم.
قالیباف

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، محمد باقر قالیباف عصر امروز دز جمع حامیان حجت الاسلام والمسلمین رییسی در محل مصلی بزرگ امام خمینی تهران، گفت: باید تلاش کنیم تا در روز جمعه به دولت 4 درصدی پایان دهیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی مدیون افرادی است که همیشه در تمام عرصه پشت این نظام بوده اند.از دوازدهم فروردین سال 58 عهد کردیم با ظلم مبارزه کنیم و در خدمت مردم باشیم، اما قرار نبود کسانی در مسند مسوولیت بیایند که مردم را نبینند. قرار نبود در این کشور برخوردار مردم روز به روز فقیر شوند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: متأسفانه عده ای تنها وعده دادند عمل نکردند و در چشم مردم نگاه کردند و دروغ گفتند؛ امروز دولت به 96 درصدی ها بی اهمیت است و چشم به 4 درصدی ها دارد.

قالیباف تصریح کرد: امروز تصمیم گرفته ام از دوست دیرینه خودم حمایت کنم، مردم نیز با سلایق مختلف دست به دست هم داده اند تا از آقای رئیسی حمایت کنند.

وی گفت: امروز دولت حرف و شعار نمی خواهیم. امروز روز بزرگی برای جبهه نیروهای انقلاب است، زیرا ما وحدت کلامی به وحدت عملی تبدیل کرده ایم. باید در سه روز آینده تلاش کنیم تا 96 درصد مردم را پای صندوق های رای بیاوریم.

قالیباف عنوان داشت: با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت 4 درصدی ها پایان دهیم./856/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات