۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۵۰۰۵۹۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کسانی که دم از آزادی می زنند سند ۲۰۳۰ را امضا کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سند ۲۰۳۰ سازمان ملل را برخی ها که دم از آزادی می زنند متاسفانه امضا کردند و دستور اجرای این سند را بدون اینکه به شورای عالی انقلاب فرهنگی برده شود دادند.
عبادی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: مقاومت در زمان تمام مردم ستایش می شود اما باید هم علل و عوامل مقاومت و هم معنی و مفهوم پیروزی و شکست را شناخت.

وی با بیان اینکه چه جامعه و چه کسانی می توانند مقاوم باشند، گفت: به طور قطع مقاومت برای دستیابی به پیروزی حاصل می شود و مقاومت یک چیز تولیدی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروزی کامیابی و دستیابی به هدف و شکست بازماندن از هدف است، افزود: کار معکوس انجام دادن پیروزی نیست بلکه پذیرفتن شکست است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: باید مشاهده کنیم در وجود انسان چه چیزی می تواند هدف باشد که دستیابی به آن را پیروزی بگوییم، به طور قطع انسان در زوایه انسانیت خود تنها می تواند یک هدف داشته باشد و آن هدف نیز کمال قرب است، این قرب نه قرب زمانی و نه قرب مکانی است بلکه قرب اوصافی می باشد.

وی با بیان اینکه مسأله پیروزی یک مسأله ذاتی و طبیعی است، ادامه داد: حق بر باطل پیروزی ذاتی دارد و اگر انسان در هدف حق خطا نکند این پیروزی ذاتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باطل هیچ گاه پیروز نمی شود و اگر دنیا را ابوجهل ها پر کند اما یک لقمان حکیم وجود داشته باشد پیروز این میدان لقمان حکیم است.

پیروز شدن از راه باطل نشدنی است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: یزید و امثال یزید چنان جنایت هایی با امام حسین(ع) کردند اما آیا پیروز شدند؟ آن هایی که می خواهند از راه باطل پیروز شوند بدانند این نشدنی است و هرگز پیروز نمی شوند.

وی افزود: خدا صحنه های مختلفی را برای آزمایش انسان ها قرار می دهد و انسان ها باید در این صحنه های آزمایش در مقابل باطل، ظلم و جهل تا آخرین لحظه ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آن هایی که گمان می کنند بدون مشکل و سختی می توانند بهشتی و خدایی شوند فکر خامی را کرده اند، گفت: بزرگترین برنده در دنیا آن کسی است که در مقابل ظلم، مکر، شیطان، جهل و دشمنان ایستادگی می کند، این در حقیقت پیروزی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند خرمشهرها در پیش دارید و این خرمشهرها از نوع خرمشهرهای نظامی نیست، این خرمشهرها خیلی سخت تر از خرمشهر نظامی است، عنوان کرد: پروژه اسلام زدایی از وقتی که استکبار جهانی و استعمار بین المللی به کشورهای ثروتمند اسلام راه پیدا کردند آغاز شد.

وی تصریح کرد: استعمار بین المللی و استکبار جهانی رضا خان را بر مردم مسلط کردند و درب تمام حوزه های علمیه را بستند و نام امام حسین(ع) را ممنوع کردند و مردم را در دفاع از ناموس خود قتل عام کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جنایت هایی که آن ها انجام می دهند جای گریه دارد، آن ها با برداشتن محتوای قرآنی بر قبله مسلمانان ورود پیدا می کنند و نوکرهایی را در کشورهای اسلامی کاشتند.

زائران بیت الله الحرام در عربستان امنیت ندارند اما کفار در آنجا در امنیت هستند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: آقای ترامپ در سفر به عربستان سعودی 500 میلیارد دلار جیب سعودی را خالی می کند و ترامپ قبل از سفر به عربستان سعودی گفت عربستان گاو چاق خوبی است و باید ابتدا آن را بدوشیم و سپس خاورمیانه را ترک کنیم.

وی گفت: یک کافر بلند شده و رفته به یکی از کشورهای اسلامی و تمام عوامل او را اطاعت می کنند، دیگر چه کاری مانده است که انجام ندهند؟ زائران بیت الله الحرام در آنجا ناامن می باشند اما کفار در آنجا در امنیت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: به راحتی شهرهای مسلمانان را ویران می کنند و با قتل و کشتار نوامیس مردم را از بین می برند، کشورهای اسلامی که امروز هیچ بویی از اسلام نبرده اند کشور یمن را ویران کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: برخی امروز می گویند ما به شما آزادی می دهیم بنابراین خوش باشید و برقصید، اما آزادی به این معنی است که شما در حریم کشور خود نسبت به قوانین اسلامی، جامعه اسلامی و قوانین مدنی هر چه می توانید هنجارشکنی کنید.

کسانی که دم از آزادی می زنند نمی گذارند یک ملت رای بدهد

وی عنوان کرد: آیا استعمار بین المللی و استکبار جهانی نیز به شما این آزادی را می دهند؟ مردم یمن 5 سال می گویند آقا اجازه بدهید شما که از دموکراسی تعریف می کنید و می گویید رای بدهید پس بگذارید ما هم رای بدهیم، چطور آن ها که می گویند آزادی، نمی گذارند یک ملت رای بدهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آن هایی که می گویند تو برقص و کاری به فلسطین نداشته باش نه طرفدار اهل تشیع و نه طرفدار اهل سنت هستند آن ها طرفدار شکم خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: دشمنان با مسلمانی که اهل تعهد، ایمان، نماز، جهاد و امر به معروف و نهی از منکر است نمی توانند عرض اندام کنند بنابراین این افراد را از پیش رو برمی دارند، ساختن کار مشکلی است اما تخریب کار مشکلی نیست.

دشمنان برای مسلمانان نسخه پیچیده اند

وی با بیان اینکه دشمنان برای مسلمانان نسخه پیچیده اند، تصریح کرد: جامعه امروز به دو طبقه رفاه و ثروتمند و مستضعف تبدیل شده است، ایمان، نماز و عدالت از بین رفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باید جلوی وحشی گری های بین المللی گرفته شود، آن ها برای جنگ نظامی و صحنه های رقص خود از جیب ما می گیرند و خودشان نیاز به خرج کردن ندارند.

متاسفانه کسانی که دم از آزادی می زنند سند ۲۰۳۰ را امضا کردند/ آن ها می خواهند فرزندان ما، فرزندان ترامپ باشند نه امام صادق

حجت الاسلام والمسلمین عبادی به سند 2030 اشاره کرد و گفت: سند 2030 سازمان ملل را برخی ها که دم از آزادی می زنند متاسفانه امضا کردند و دستور اجرای این سند را بدون اینکه به شورای عالی انقلاب فرهنگی برده شود دادند.

وی تصریح کرد: چطوری می شود قانون امربه معروف و نهی از منکر با این که به مجلس رفته اما آیین نامه اجرایی اش ابلاغ نشده است ولی قانون 2030 استکبار جهانی بدون اینکه به مجلس بیاید ابلاغ شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: برای من و شما در این سند اینچنین تعبیه شده است که صرف 15 سال بچه های یک ساله که در این مدت می شوند 15 ساله اسلام نداشته باشند و این نسخه را متاسفانه برای ما نوشتند و می خواهند بچه های 15 ساله بچه های ترامپ شود نه بچه های امام صادق(ع)./۲۰۱/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات