۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۵۰۱۹۴۴
حزب الله و امل لبنان:

انتخابات ریاست جمهوری ایران یک دستاورد متمدنانه بود

حزب الله و جنبش امل لبنان برگزاری باشکوه انتخابات ایران را دستاوردی متمدنانه عنوان کردند.
حزب الله و امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست مشترک نمایندگان حزب الله و جنبش امل لبنان در شهرک امام خمینی(ره) منطقه نبطیه برگزار شد.

حزب الله و امل در این دیدار ابراز امیدواری کردند که ماه رمضان آغاز حل مشکلات و بحران های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی لبنان باشد.

شرکت کنندگان در این نشستT هفدهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی و اخراج اشغالگران صهیونیستی را تبریک گفته و افزودند: تمسک به معادله ارتش، ملت و مقاومت تنها گزینه ای است که لبنان را حفظ کرده و سد منیعی در برابر طمع ورزی رژیم صهیونیستی به شمار می آید.

آنها بر لزوم تصویب قانون جدید انتخابات تأکید کرده و اظهار داشتند: مخالفت قاطع خود را با تمدید زمان فعالیت پارلمان کنونی، خلأ قانونگذاری و برگزاری انتخابات بر اساس قانون جدید اعلام کرده و تسریع در تصویب قانون جدید انتخابات برای راهیابی نمایندگان واقعی ملت را خواستاریم.

حزب الله و امل برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در ایران را یک دستاورد متمدنانه در فضایی آرام و باثبات و مشارکت گسترده ملت ایران عنوان کرده و این مساله را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهور و مردم تبریک گفتند.

این دو حزب لبنانی به زندانیان فلسطینی به دلیل استقامت در اعتصاب غذا در زندان های صهیونیستی دورد فرستاده و این اقدام را عامل تحکیم قدرت و پویایی ملت فلسطین توصیف کردند./980/ب902/د

ارسال نظرات