۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۰۲۳۰۶
دادستان ویژه روحانیت استان قزوین:

هدف تهاجم فرهنگی فروپاشی نهاد خانواده در ایران است

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین گفت: هدف تهاجم فرهنگی دشمنان، فروپاشی نهاد خانواده و کمرنگ کردن ارزش های متعالی اسلامی در جامعه ایران است.
حجت الاسلام زمانی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی زمانی در جمع ائمه جمعه و جماعات و مبلغین حوزه علمیه شهرستان تاکستان با اشاره به موضوع تهاجم فرهنگی گفت: دشمن با انواع تهاجمات فرهنگی، نهاد خانواده در ایران را هدف قرار داده و سعی در کمرنگ ساختن ارزشهای اخلاقی در خانواده و ترویج فساد و بی‌بند و باری دارد.

وی در ادامه افزود: عدم پایبندی به ارزش‌های اخلاقی، پس از خانواده به جامعه سرایت می‌کند، لذا مسؤولان و متولّیان فرهنگی، مبلغین و روحانیون باید با برنامه‌های مختلف، تلاش کنند تا ارزش‌های اخلاقی و دینی در میان خانواده‌ها حکمفرما شود.

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین خاطرنشان کرد: خانواده از مهمترین و اصلی‌ترین رکن جامعه است که بستر تمامی تحولات اجتماعی به شمار می‌آید و اگر خواهان جامعه‌ای سالم در امنیت و آرامش هستیم، در هیچ کجا به جز در خانه و خانواده نباید آن را جستجو کنیم.

حجت الاسلام زمانی افزود: امروز دشمنان با استفاده از تهاجم همه جانبه فرهنگی، جوانان را هدف مقاصد شوم خود قرار داده اند و قصد ضربه زدن به نهاد خانواده را دارند، از این رو آگاهی و بصیرت خانواده دژ محکمی در مقابل حربه های شوم آنها است.

وی تصریح کرد: داشتن ایمان، بصیرت و پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی، سه رکن اصلی در نهاد خانواده‌های مکتبی به شمار می‌رود و برای رسیدن به این جایگاه باید بصیرت دینی و سیاسی داشت و خانواده‌ها را از مسائل روز و تهاجم همه جانبه فرهنگی آگاه کرد.

دادستان ویژه روحانیت استان قزوین در پایان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار روحانیون در فضای مجازی ابراز کرد: ناهنجاری‌های اجتماعی قابل حل است ضروری است که مضرات فضای مجازی را برای مردم بازگو کنیم./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات