۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۱۴۴
از سوی عربستان سعودی؛

توزیع یک میلیارد نسخه از کتاب «السیره النبویة في دقائق» به ۲۵ زبان

عربستان سعودی از آغاز به کار طرح توزیع یک میلیارد نسخه از کتاب سیره نبوی به ۲۵ زبان خبر داد.
 طرح توزیع یک میلیارد نسخه از کتاب السیره النبویة فی دقائق

به گزارش خبرگزاری رسا، با حضور بن عبدالعزیز آل‌شیخ وزیر اوقاف و ارشاد سعودی و همراهی تعدادی از شخصیت‌های دینی عربستان سعودی، بزرگترین عملیات توزیع کتاب دینی با یک میلیارد نسخه در مکه مکرمه و در برابر مسجد الحرام آغاز شد.

عربستان سعودی با هدف مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی و همزمان با تاسیس مرکز مبارزه با تروریسم عملیات توزیع یک میلیارد نسخه از کتاب «السیره النبویة فی دقائق» تالیف ناصر بن مسفر الزهرانى ناظر عمومی اوقاف این کشور را با هدف آشنایی مسلمانان سراسر جهان و سایر ادیان آسمانی با سیره نبوی را آغاز کرده است.

کتاب  «السیره النبویة فی دقائق» نوشته ناصر بن مسفر الزهرانى بیش از دویست و پنجاه تعلیقه از علما و شخصیت‌های دانشگاهی را به همراه داشته و پنجاه تن از علمای جهان عرب با امضای این کتاب، محتویات آن را تایید کردند.

جوده برکات مدیر شبکه «السلام علیک ایها النبی» مدت زمان پنج ساله را برای اجرایی شدن کامل این طرح در نظر گرفته و تاکید کرد که این کتاب با ترجمه به 25 زبان در سراسر جهان توزیع خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که نشر این کتاب تنها به نسخه چاپی محصور نخواهد ماند بلکه با رایزنی‌های انجام شده با شرکت تجارت الکترونیکی amazon و ebay نسخه الکترونیکی این کتاب برای فروش در سایت این دو شرکت قرار داده خواهد شد همانگونه که نسخه اندرویدی این کتاب نیز به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همچنین مسابقه‌ای با عنوان «یک میلیون نسخه و هزار برنده» برگزار خواهد شد که به ازای انتشار یک میلیون نسخه از این کتاب یک شماره از این نسخه‌ها به قید قرعه انتخاب خواهد شد و به برنده آن با حضور رسانه‌ها جوایز ارزنده‌ای مانند سفر حج اهدا خواهد شد./981/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات