۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۵۰۳۴۲۲
امام جمعه تبریز:

جوانان در معرض توطئه استحاله فرهنگی دشمنان هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: امروز مردم در معرض توطئه استحاله فرهنگی از سوی دشمنان هستند که بیش از همه این مسأله متوجه نسل جوان جامعه است.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار جمعی از مسؤولان، اهالی شهرستان سراب و امام جمعه سراب با قدردانی از این حضور و ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار داشت: این دیدار مایه خوشحالی و مباهات است.

وی با بیان اینکه مردم سراب مردمی ولایتمدار و دیندار هستند، گفت: امروز مردم در معرض توطئه استحاله فرهنگی از سوی دشمنان هستند که بیش از همه این مسأله متوجه نسل جوان امروز جامعه است، جوانان در خطر جدی نفوذ فرهنگی و تهاجم فرهنگی هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر توجه به جوانان و تربیت انقلابی آنها خاطرنشان کرد: دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و شبهات به دنبال ضربه به باورهای جوانان هستند، نسل جوان آینده سازان کشور هستند و باید مورد توجه ویژه باشند.

وی با تأکید بر رسیدگی مسؤولان شهرستان به مشکلات مردم و پیگیری آن با همدلی و همراهی مسؤولان شهرستان، گفت: مشکلات مردم باید در اولیت کار باشد و معیشت مردم مورد توجه قرار گیرد، در شهرستان سراب نیز باید از ظرفیت‌های این شهرستان برای حل مشکلات مردم بهره برد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت و آرمان های شهدا، تصریح کرد: این انقلاب با خون شهیدان به دست آمده است و باید به دست ما تداوم یابد و در مسیر اعتلا و پیشرفت قرار گیرد، انقلابی گری و ولایتمداری لازمه کار است.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم خون شهیدان بر زمین بماند، افزود: باید با تمام قدرت در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهدا حرکت کرد، باید با تأسی به شهدا در مسیر انقلاب، اسلام و حل مشکلات مردم گام برداشت و مردم را از بسیاری از مشکلات رهایی بخشید.

امام جمعه تبریز با تأکید بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم سراب و معضل بیکاری، گفت: تمام تلاش مسؤولان باید تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی مردم باشد، توجه به اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبری بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد./۲۰۲/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات