۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۹۸۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

وحدت ملت ایران مهم‌ترین سد در برابر اقدامات تروریستی دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، وحدت و هماهنگی را دیوار فولادین برای جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و بر این مهم تاکید فراوان داشت.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به وقایع تروریستی تهران، با تسلیت به خانواده‌های شهدا، اظهار کرد: حوادث تهران مترقبه بود نه غیرمترقبه؛ زیرا دشمنان و تروریست‌ها سال‌ها برای ورود به ایران اسلامی و ناامن سازی کشور کار و فعالیت می‌کردند اما موفق نمی‌شدند.

وی افزود: به تعبیر رهبری اکنون تروریست‌ها در داخل کشور ما ترقه‌ای زدند؛ ولی همین مقدار هم برای ما هشدار است که باید پیشگیری و پیش‌بینی کرده تا حصن حصین جمهوری اسلامی که تاکنون امنیت را به معنای واقعی کلمه ایجاد و حفاظت کرده است، از این پس هم ایمن باقی بماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: امنیت مسئله مهم و زیربنایی نظام بوده و بستر اقتصاد شکوفا، سیاست موفق و فرهنگ سالم است؛ به همین دلیل همه مردم و مسؤولان باید برای حفظ و ارتقای آن با یکدیگر همدل و همراه باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در موضوعات امنیتی ازجمله اقدامات تروریستی کور دشمنان دیگر اختلاف سلیقه و سلایق راه ندارد؛ زیرا بحث وجود نظام و حیثیت نظام و ولایت است.

وی ادامه داد: در حوادث تهران هم نیروهای نظامی و امنیتی به خوبی وارد میدان شدند و در حالی که تروریست‌ها برای اجتماع بزرگ‌تری برنامه‌ریزی کرده بودند، هوشیاری و حضور به‌موقع مأموران سبب شد نتوانند به اهداف خود برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: با وجود این حوادث تروریستی تهران هشدار و آماده‌باش به نیروهای ما بود که از این به بعد آماده‌تر، محکم‌تر و مجهزتر شوند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی افزود: این ترقه‌بازی‌ها از سال 60 بالاتر نیست، ما در آن موقع تجربه نداشتیم؛ اما الآن تجربه داشته و قدرتمندتر هستیم که این اقتدار و اتحاد و انسجام باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه اگر وحدت و هماهنگی باشد دشمن نمی‌تواند در دیوار فولادین امت نفوذ کند، اضافه کرد: تروریست‌ها موریانه‌هایی هستند که در جاهای خالی نفوذ می‌کنند؛ بنابراین اگر بنیان محکم شود آنها قدرت نفوذ نخواهند داشت؛ ازاین‌رو باید با توجه به رهنمودهای رهبری این بنیان مرصوص را مستحکم‌تر کنیم./9314/ 302/ص

ارسال نظرات