۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۰۴۵۹۲
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی:

کسی نباید جرأت اختلاف افکنی قومی مذهبی را داشته باشد

رنجبرزاده با تمجید از مواضع شجاعانه نمایندگان اهل سنت در پارلمان گفت: شاهد بودیم که تمامی نمایندگان اهل مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده‌اند تا در خط مقدم مبارزه با جریانات تروریستی قرار بگیرند.
رنجبرزاده عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی

اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره حوادث اخیر تهران، گفت: در جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان اهل سنت پارلمان سخنرانی کرد و تاکید داشت که تمامی نمایندگان اهل سنت آماده هستند که سلاح به دست بگیرند و در خط مقدم جبهه دفاع از میهن برابر اقدامات تروریستی به مقابله و ایستادگی بپردازند.

وی افزود: گروه‌های تروریستی بدون شک با دین، مذهب، اخلاق و انسانیت بیگانه هستند و هیچ قرابتی با اهل تسنن و یا شیعیان ندارند. قطعا گروه‌های تروریستی را نمی‌توان برآمده از قومیت‌های اصیل دانست، زیرا این جریانات ریشه در صهیونیسم، وهابیت و آمریکا دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تصریح کرد: باید تمام شهروندانی که زیر سقف آسمان جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند محترم شمرده شوند، ضمنا هیچ فردی نباید به خود اجازه و جرأت بدهد که وارد فضای اختلاف افکنی میان قومیت‌ها و مذاهب شود./856/ 
۳۰۲

ارسال نظرات