۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۰۴۶۷۲

فراخوان حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت منتشر شد

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران فراخوان حضور تشکل‌های نشر، ناشران و آژانس‌های ادبی را برای حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت منتشر کرد.
 نمایشگاه کتاب فرانکفورت

به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در دو بخش کودک و بزرگسال برپا می‌شود و تشکل‌های نشر، ناشران و آژانس‌های ادبی می‌توانند به دو شکل حضور مستقل و یا با ارسال آثار در نمایشگاه حضور یابند.

بر اساس فراخوان منتشر شده، تشکل ها می‌توانند تا 10 تیرماه به پایگاه الکترونیکی Icfi.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند. شرائط نحوه حضور و ضوابط و مقررات در فراخوانی منتشر شده که متن آن به شرح ذیل است:

نمایشگاه کتاب فرانکفورت به‌ عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های کتاب دنیا، هر ساله پذیرای بسیاری از فعالان نشر است. با توجه به حضور مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و برپایی غرفة ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2017 (19 تا 23 مهر 1396- 11 تا 15 اکتبر 2017) از تمام تشکل‌های صنفی نشر، ناشران، نهادها، مؤسسات و آژانس‌های ادبی سراسر کشور برای حضور در رویداد یادشده و عرضه کتاب‌های خود در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران، دعوت می‌شود./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات